شورای سیاستگذاری «فعالیت‌های مهدوی» در کرمان آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3862006
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

شورای سیاستگذاری «فعالیت‌های مهدوی» در کرمان آغاز به‌کار کرد

گروه سیاست و اقتصاد - شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان کرمان امروز پنج‌شنبه، 14 آذر به طور رسمی فعالیت خود را در دفتر نماینده ولی فقیه استان کرمان آغاز کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در این نشست با اشاره به اینکه این شورا کار سیاست‌گذاری و پشتیبانی را بر عهده دارد، گفت: سه مسؤولیت عمده بر عهده این شورا است یکی اینکه وضعیت موجود استان را در زمینه مهدویت به ویژه جریان مقابل مهدویت و یا جریان غیرواقعی در مورد مهدویت را باید رصد کند تا بتواند جریانی انحرافی را با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد، خنثی کند.
وی افزود: دومین مورد جریان اثباتی است و شورا باید طرح‌های مناسبی برای ارتقای وضعیت مهدویت و اعتقاد به مهدویت و آگاهی در حوزه‌های مختلف ارائه کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: سومین مسئله پشتیبانی به معنی واقعی از این شورا است و این شورا نباید خودش را وارد عرصه جدیدی مانند هیئت مدیره و مدیرعامل کند و از این مسئله باید به شدت پرهیز کند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: باید تلاش شود جریان مهدویت به دور از افراط و تفریط باشد و آنچه به طور واقعی در اعتقادات ما وجود دارد پیش برود.
وی تأکیدکرد: باید تلاش کنیم مخاطب‌یابی و مخاطب‌شناسی حوزه مهدویت به سمت جریانی که ضرورت بیشتری دارد مانند دانش‌آموزی و دانشجویی پیش برود.

انتهای پیام
captcha