مسؤول انتقادناپذیر جایگاهش را بالاتر از نقد می‌داند
کد خبر: 3862990
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

مسؤول انتقادناپذیر جایگاهش را بالاتر از نقد می‌داند

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه تکاب گفت: مسؤولی که حاضر نیست کسی اقدامات او را مورد نقد قرار دهد، فردی بزدل و ترسو است که شان و جایگاه خود را بالاتر از نقد و سوال می‌داند.

مسؤول انتقادناپذیر جایگاهش را بالاتر از نقد می‌داند

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری، امام جمعه تکاب، روز گذشته، ۱۸ آذر در مراسم روز دانشجو در یکی از دانشگاه‌های تکاب با بیان اینکه رهبری به خوبی در بیانات خود نوع نگاه نظام اسلامی به قشر دانشجو را به عنوان قشر متفکر به بهترین نحو مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: رفتار و سیره عملی ایشان به گونه‌ای است که در دیدار با دانشجویان با صبر و حوصله ساعت‌ها نشسته و نقدهای دانشجویان را گوش می‌دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنان خویش و در دیدار با دانشجویان به موضوع اهمیت دادن به جوانان و قشر دانشجو تاکید داشته‌اند، ادامه داد: امروزه تزریق روحیه امید و نشاط به تشکل‌های دانشجویی و سپردن مسؤولیت‌ها به دانشجویان نیاز اصلی کشور است.

 امام جمعه تکاب با بیان اینکه مسؤولان باید با الگو گرفتن از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خودشان را باید در معرض نقد و سؤال دانشجویان قرار دهند، تصریح کرد: مسؤولانی که چنین روحیه‌ای دارند با تجربه و درس گرفتن از نقدها، عیوب و اشتباهات خود را برطرف کرده و در واقع به خودشان کمک می‌کنند.

وی مسؤولانی که از نقد فراری هستند را افرادی برشمرد که کارنامه قابل دفاعی ندارند و خاطرنشان کرد: مسؤولی که حاضر نیست کسی اقدامات او را مورد نقد قرار دهد، فردی بزدل و ترسو است که شان و جایگاه خود را بالاتر از نقد و سوال می‌داند و به احتمال زیادی کارنامه غیرقابل قبولی دارد.

حجت‌الاسلام برادری با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تکاب برای بیان انتقادات و مطالبه‌گری‌های دانشجویان همیشه در اختیار آنها قرار دارد، بیان کرد: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، نقدها و خواسته‌های خود را به گوش مسؤولان برسانند.

وی در پایان با توصیه به کاندیداهای نمایندگی مجلس گفت: نماینده مجلس شدن رسیدن به تخت پادشاهی نیست بلکه این وظیفه‌ای سنگین بوده که پایه و اساسش نوکری و خادمی مردم است.

انتهای پیام
captcha