افزایش ۵۲ درصدی کمک‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3863530
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

افزایش ۵۲ درصدی کمک‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

گروه سیاست و اقتصاد _ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کمک‌های مردم خیر استان به کمیته امداد، ۵۲ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۵۲ درصدی کمک‌های مردم خیر آذربایجان‌غربی به کمیته امدادعزیر سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۱ آذر، با اشاره به آمار عملکرد هشت ماهه امسال، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال مردم خیر و نیکوکار استان بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی پرداخت صدقات در آذربایجان‌غربی در هشت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: در این مدت از مجموع ۱۴۱ هزار و ۹۱۸ صندوق صدقات شهری و خانگی سطح استان پنج میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به حمایت ۲۳ هزار و ۵۰۰ حامی و خیر از فرزندان ایتام و محسنین آذربایجان‌غربی افزود: این افراد ماهانه با پرداخت مبلغ مشخصی از ۱۰ هزار و ۴۳۹ نفر از فرزندان ایتام و محسنین سطح استان حمایت مالی و معنوی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، پنج هزار و ۲۹۷ نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند، ادامه داد: امسال برای سه هزار و ۷۰۰ نفر از این فرزندان حامی پیدا شده است.

سهندی عنوان کرد: امسال همچنین ۶۰۰ نفر از حامیان که پیش‌تر از حمایت این کودکان منصرف شده‌اند، با لطف الهی دوباره به جمع حامیان و خیران کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی پیوستند.

یادآور می‌شود، خیران آذربایجان‌غربی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، تماس مستقیم با اداره اکرام ایتام کمیته امداد، ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333344 و یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir  در حمایت از فرزندان محسنین و ایتام مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha