پیشرفت جامعه با توجه به آموزش و پرورش محقق می‌شود
کد خبر: 3863591
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

پیشرفت جامعه با توجه به آموزش و پرورش محقق می‌شود

گروه فرهنگی _ معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: زيرساخت پيشرفت و رشد هر جامعه در دست آموزش و پرورش آن جامعه است که برای این منظور باید به آن توجه بیشتری کرد.

پشرفت جامعه با توجه به آموزش و پرورش محقق می‌شودبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، مهدی خلف‌خانی، معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، روز گذشته، ۲۰ آذر، در نشستی که با حضور جمعی از مدیران، معلمان، فرهنگیان و مسؤولین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، اظهار کرد: برای آنکه پرورش نسلی خلاق، پویا و توانمند پرورش یابد، باید از آموزش و پرورش شروع کرد و این وظیفه بردوش متولیان، معلمان و فرهنگیان است.

وی با بیان ایکه آینده كشور در دستان همین كسانی است كه امروز پشت نیمكت مدرسه به تحصیل اشتغال دارند، افزود: همگان از مشكلات عديده فرهنگيان خبر دارند و رسيدگی به مشكلات معلمان از نيازهای اوليه آنان بوده و بيش از پيش ضرورت دارد.

معاون فرهنگی، ‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکوادامه داد: زيرساخت پيشرفت و رشد هر جامعه در دست آموزش و پرورش آن جامعه بوده و برای همین منظور است که در کشورهای پیشرفته به این بخش توجه بیشتری می‌شود.

وی هزينه كردن برای آموزش و پرورش را سرمايه‌گذاری در بخش آموزش دانست و عنوان کرد: توسعه منطقه آزاد ماکو در دستان معلمان است كه باید با تربيت نيروی انسانی ماهر و توانمند در راه اعتلا و توسعه همه جانبه منطقه كوشا باشند.

مهدی خلف‌خانی خاطرنشان کرد: بايد با همكاری همه مسؤولان زمينه‌های رشد و بهبود وضعيت زندگی و معيشت مردم ارتقا يابد چرا که امروزه مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی از هم اندیشی معلمان برای برنامه‌ریزی در حوزه آموزش وپرورش خبرداد و افزود: برنامه‌های بسیار خوب و کارشناسی شده در حوزه آموزش و پرورش توسط منطقه آزاد ماکو به اجرا خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha