پیوند بین حوزه و دانشگاه تقویت شود
کد خبر: 3863751
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

پیوند بین حوزه و دانشگاه تقویت شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دامغان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها دو عنصر تأثیرگذار در جامعه هستند، گفت: وحدت این دو نهاد می‌تواند به رشد علمی و فرهنگی جامعه کمک کنند.

پیوند بین حوزه و دانشگاه تقویت شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، امام جمعه دامغان، ظهر امروز، 22  اذر خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ارتباط این دو عنصر تأثیرگذار جامعه باید تقویت شود، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید اندیشمند به جامعه تحویل دهند و از سویی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بالا بردن سطح مسائل دینی و اجتماعی جامعه بکوشند.

وی ادامه داد: اجرای یک بخش از فرآیند انتخابات و پایان نام‌نویسی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که مردم باید در تعیین نمایندگان آینده مجلس به انتخاب خوب توجه کنند. 

حسینیان با بیان اینکه اغتشاشات آبان ۹۸ یک جریان امنیتی بود، افزود: اغتشاشگران در این فتنه به دنبال کشته‌سازی بودند و این حرکت از سوی استکبار جهانی، منافقان و سلطنت طلبان حمایت و پشتیبانی شد که بر این اساس ائمه جمعه به دنبال گفتمان‌سازی هستند و مردم صف خود را با اغتشاشگران جدا دانسته و با حرکت مسالمت‌آمیز به دنبال رسیدن به حق‌وحقوق هستند.

انتهای پیام
captcha