لزوم تقسیم عادلانه امکانات در شهر بدون توجه به خط‌کشی‌های تصنعی
کد خبر: 3863769
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

لزوم تقسیم عادلانه امکانات در شهر بدون توجه به خط‌کشی‌های تصنعی

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امکانات در یک شهر باید بدون توجه به دارا و ندار بودن افراد، بالا و پایین شهر و یا سایر خط‌کشی‌های تصنعی به صورت کاملاً عادلانه تقسیم شود.

لزوم تقسیم عادلانه امکانات در یک شهر بدون توجه به خط‌کشی‌های تصنعیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، ۲۲ آذر، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم باید حضور در انتخابات را در اولویت قرار دهند تا با حضور باشکوه مردم در صندوق‌های رای، افراد اصلح و شایسته راهی مجلس شوند.

وی با بیان اینکه مسئولیت و وظیفه مسئولان خیلی بیشتر از مردم عادی بوده و در آخرت را نیز خداوند چندین برابر سخت‌تر از سایرین از آنها حسابرسی خواهد کرد، افزود: افرادی که توانایی لازم برای حضور در مجلس را ندارند پیش از ورود به کارزار رقابت، انصراف دهند چرا که این افراد به دلیل انتخاب توسط مردم در صورت عمل نکردن به وظایف خویش، حق‌الناس بر گردن خواهند داشت.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شورای نگهبان در راستای عمل به وظیفه خود صلاحیت کاندیداها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، ادامه داد: پس از تائید صلاحیت، برای رعایت قانون باید هیات اجرایی با قدرت وارد میدان شده و به وظایف خود عمل کند تا حق هیچ یک از نامزدها ضایع نشود.

وی با اشاره به لزوم رعایت عادلانه امکانات در شهرها عنوان کرد: امکانات در یک شهر باید بدون توجه به دارا و ندار بودن افراد، بالا و پایین شهر و یا سایر خط‌کشی‌های تصنعی به صورت کاملا عادلانه تقسیم شود و اصلا تقسیم یک شهر به دو منطقه بالا و پایین، کار نادرستی است.

حجت‌الاسلام قریشی ضمن تسلیت سالگرد شهادت آیت‌الله مفتح و با اشاره به اینکه روز شهادت وی در ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: وی از جمله شخصیت‌هایی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ایجاد وحدت بین این دو مرکز علمی تلاش فراوانی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای همکاری بین حوزه و دانشگاه در راستای وحدت بین این دو مرکز علمی می‌تواند تلاش برای تبیین گام دوم انقلاب باشد، عنوان کرد: در انجام این وظیفه باید اساتید حوزه و دانشگاه میدان‌دار باشند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha