سیزدهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود
کد خبر: 3863874
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

سیزدهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه - سیزدهمین هم اندیشی آموزشی - ترویجی، ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش طی روزهای ۳۰ آذرماه و اول دی ماه با حضور مسئولان ارشد ستادی و استانی حوزه‌های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این هم‌اندیشی با حضور محسن حاجی میرزایی و آیت الله علیرضا اعرافی و دیگر مدیران و معاونان ارشد حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در صف و ستاد برگزار خواهد شد.

در این هم‌اندیشی علاوه بر سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه و نیز ارائه گزارش از سوی دبیر ستاد همکاری‌ها و برخی از معاونان هر دو دستگاه، میزگرد تخصصی همکاری‌ها با حضور معاونان برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های هم‌اندیشی سیزدهم، تشکیل کارگروه‌های پنج گانه و حضور شرکت‌کنندگان در این کارگروه‌ها به منظور تبیین، تشریح و نیز نحوه اجرای برنامه پنج ساله همکاری‌ها، مصوب در شورای سیاست‌گذاری ستاد است.

مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران استانی حوزه‌های علمیه برادران، مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل استان‌ها، معاونان ستادی وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه مدعوین این همایش دو روزه هستند.

انتهای پیام
captcha