آذربایجان‌غربی؛ میزبان هجدهمین دوره استانی جشنواره هنرهای نمایشی
کد خبر: 3866063
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

آذربایجان‌غربی؛ میزبان هجدهمین دوره استانی جشنواره هنرهای نمایشی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان‌غربی، گفت: مرحله استانی هجدهمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی به میزبانی آذربایجان‌غربی و در شهرهای ارومیه و مهاباد برگزار می‌شود.

آذربایجان‌غربی، میزبان هجدهمین دوره استانی جشنواره هنرهای نمایشیجواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، مرحله استانی هجدهمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی به میزبانی آذربایجان‌غربی و در شهرهای ارومیه و مهاباد در روزهای چهار و پنج دی ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان شعار این دوره از جشنواره «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» است، افزود: در این جشنواره ۱۳ گروه نمایش عروسکی و نمایش زنده از مراکز استان‌ها حضور خواهند داشت و هنر خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان خواهند گذاشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز اول این جشنواره در چهارم دی ماه در مهاباد با حضور هفت برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه نیز در روز پنجم دی در ارومیه با حضور ۶ گروه نمایشی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه گروه برگزیده در این دوره از جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت، عنوان کرد: داوران این دوره نیز علی اکبر پوررسول، پدرام رحمانی و اسرین ابراهیمی هستند که کار قضاوت را برعهده دارند.

یادآور می‌شود، هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اواخر فروردین 1399 در اهواز و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha