مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای حماسه هویزه برگزار شد
کد خبر: 3868584
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای حماسه هویزه برگزار شد

گروه فرهنگی ـ مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهدای حماسه هویزه امروز 13 دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهدای حماسه هویزه برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهدای حماسه هویزه امروز جمعه 13 دی در یادمان این شهدا در هویزه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید علم الهدی، برادر شهید حسین علم الهدی در این مراسم گفت: به مناسبت سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه برنامه داشتیم، اما نمی‌دانستیم امروز محفل با شهادت مظلومانه سردار سلیمانی نورانی‌تر می‌شود. امروز شهدای هویزه، میزبان شهید سردار سلیمانی هستند.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدای حماسه هویزه از نقاط مختلف کشور برای تجدید پیمان با شهدا، اظهار کرد: از عاشورا تا این زمان چنین بوده است که پیروزی ما در شهادت‌ها است. ما این را یاد گرفتیم. پس از عاشورا اسلام عزیز از انحراف نجات یافت. پس از حماسه هویزه نیز دانشجویان بیشتری به جبهه‌ها آمدند.

علم الهدی با بیان اینکه به برکت شهادت سردار قاسم سلیمانی، امت اسلام باید متحد شود، گفت: آمریکا در این کار خود اشتباه کرد چرا که کل دنیای اسلام را متحد کرد و این پیروزی‌های‌ بزرگی برای ما به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهدای حماسه هویزه با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان و دیگر مسئولان استانی همراه بود.

انتهای پیام
captcha