شهادت سردار سلیمانی آمریکا را خوار و خفیف کرد
کد خبر: 3870533
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

شهادت سردار سلیمانی آمریکا را خوار و خفیف کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ارومیه گفت: شهادت سردار سلیمانی، خواری و خفت را برای سران آمریکا به ارمغان آورد به گونه‌ای که پاسخی در برابر حمله ایران به عین‌الاسد نداشتند.

شهادت سردار سلیمانی آمریکا را خوار و خفیف کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۰ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اخلاص در رفتار سردار سلیمانی موجب شده بود وی در قلوب همه مردم ایران جا داشته باشد، اظهار کرد: مردم ایران از هر جناح و باوری در مراسم تشییع این سردار بزرگ اسلام شرکت داشتند که ناشی از اعمال صالح و محبت الهی وی در قلب‌های مردم بود.

وی افزود: کسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشند و در راه دستورات الهی تلاش کنند خداوند مهر و محبت آنها را دل مردم قرار خواهد داد، آنچنان که امام علی(ع) در نامه به مالک‌اشتر از لزوم تقوای الهی و کمک به دین الهی با قلب، رفتار و زبان سخن می‌گوید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی باعث ایجاد یک وحدت و اتحاد ملی در کشور شد، ادامه داد: علاوه بر داخل کشور، خون پاک وی و همراهانش موجب وحدت و یکدلی مردم ایران و عراق شد و هویت ملی و دینی را در بین مردم تثبیت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی، خواری و خفت را برای سران آمریکا به ارمغان آورد، بیان کرد: آمریکا در به شهادت رساندنسردار  چنان شکستی خورد که حتی پس از موشک‌باران عین‌الاسد توسط ایران نتوانست پاسخی به این حمله دهد و از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرد.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی تصریح کرد: حوادثی مانند این سقوط هواپیما باید برای همه درس عبرتی باشد مبنی بر اینکه مرگ هیچوقت خبر نداده و همه باید برای این موضوع آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اسفند ماه مردم با آمدن به پای صندوق‌های رای، نمایندگان مجلس را انتخاب خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که راه و منشی مانند سردار سلیمانی داشته و با اخلاص و عمل صالح تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام
captcha