تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3870694
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی

گروه سیاست و اقتصاد _ مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با حضور حجت‌الاسلام ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امروز، ۲۱ دی ماه در مراسم تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در راه معرفی اسلام ناب محمدی همه تلاش‌شان را به کار گرفتند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند و از همان دوران کودکی همراه پدر بزرگوارشان درهمه صحنه‌ها حضورمجاهدانه داشتند و این بانوی بزرگوار در نهایت شهید راه ولایت شدند.

وی افزود: این مایه مباهات نیروهای مسلح است که حضرت آقا خطاب به نیروهای مسلح فرمودند: شما در هر آن و ساعت در هر حال عبادت هستید که اگر درست عمل کنید مجاهدت است و به همین دلیل از همه نیروهای مسلح و نیروهای انتطامی به عنوان خادم صمیمانه تشکر می‌نمایم.

رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا ادامه داد: این مردم با حضور بی‌سابقه میلیونی در تشییع پیکر سردار سلیمانی ولایت‌پذیری و قدردانی خود از نیروهای مسلح را به منصه ظهور رساندند، نیروهای مسلح باید به خود ببالند که تحت هدایت مستقیم مرکز ولایت وامامت نائب امام عصر(عج) هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ناجا دو راهبرد اصلی را دنبال می‌کند، اول مشارکت حداکثری خانواده میلیونی ناجا در انتخابات  و دوم تقویت جبهه انقلاب وارزش‌ها است.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به برخی مشکلات موجود در ناجا تصریح کرد: تامین خانه سازمانی و افزایش حقوق مزایای پرسنل از مطالبات حضرت اقا از ستاد کل نیروهای مسلح است که انشاءالله با تلاش فرمانده پاکدست ناجا محقق خواهد شد.

ایجاد وحدت در استان با اقدامات ناجا

همچنین در این مراسم سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی استان گفت: حضور دوباره حجت‌الاسلام ادیانی در سال جاری در استان مایه برکات معنوی برای آذربایجان‌غربی بوده است.

وی اضافه کرد: حضور حجت‌الاسلام محبی، رئیس سابق عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، در طول سه سال اخیر در این استان مایه خیر و برکت بوده و مدیریت صحیح وی درحوزه ماموریتی آثار بسیار مثبتی برای استان داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: قطعا اقدامات بسیار زیادی در این استان صورت گرفته که با توجه به شرایط این استان با ظرافت خاص صورت گرفته که موجب وحدت در استان شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش سه ساله حجت‌الاسلام حسین محبی تقدیر و حجت‌الاسلام هادی زکی به عنوان رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha