لزوم شناسایی عوامل نفوذ در کشور
کد خبر: 3870998
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

لزوم شناسایی عوامل نفوذ در کشور

گروه سیاست و اقتصاد __ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: باید عوامل نفوذ در داخل کشور شناسایی و به صورت جدی حرکت فریبکارانه دشمنان جنایتکار رصد شده و توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

به گزارش ایکنا ازسقوط هواپیمای اوکراینی نباید اتحاد مردم و مسئوولین را کمرنگ کند آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز، 22 دی، در مراسم سوگ سردار دل‌ها به‌ مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان این ملت به فاطمی بودن باز می‌گردد و آنها در این ارتباط از حضرت زهرا(س) الگو پذیرفتند.
وی با شاره به ایام فاطمیه، افزود: ایام فاطمیه فرصتی برای آشنایی با فرهنگ فاطمه(س) و اهداف و آرمان‌های آن حضرت بوده و ما باید با شناخت عمیق‌تر، سیره زندگی او را سرلوحه زندگی قرار دهیم و یکی از خصایص بانوی بزرگوار اسلام داشتن جهاد در راه خدا و امام زمانش بود و ایشان در همین مسیر به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام خدایاری با بیان حدیثی از امام علی (ع) گفت: بهترین جامه لباس تقوا و جامه تقوا جهاد است، تقوا یعنی پاکی راستین از آلودگی‌ها، خودخواهی‌ها، خودپسندی‌ها و خودگرایی‌ها و به همین دلیل مجاهد واقعی، با تقواترین باتقواها بوده زیرا پا روی هستی خود گذاشته و مجاهد پاک‌باخته است.
وی ادامه داد: جاری شدن تقوا و مجاهدت فاطمی در جامعه ما موجب پرورش شهدایی مانند سردار شهید سلیمانی شده و مادران آنها با الگوپذیری از بانوی دو عالم در تربیت فرزند، فرزندان و جوانانی شجاع و غیور تقدیم اسلام کرده و انسان‌ها و جوانانی پاک‌باخته که گام در مسیر الهی با اقتدا به سیدالشهدا(ع) جان خود را فدای اسلام کردند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: معنویت، عرفان، خداترسی، ایثار، شجاعت، شهادت‌طلبی، اخلاص و حق‌شناسی از جمله صفات بارز شهید سردار سلیمانی است که می‌توان به آن‌ اشاره کرد، سپهبد سلیمانی که در کل جهان شناخته شده و تاثیر گذار است و او را از بزرگترین استراتژیست‌های قرن می‌دانند که نظیر ندارد و شهادت او تمام جهان را متاثر کرد.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی سرمایه اجتماعی کشور بوده و باید از این سرمایه به نحو شایسته استفاده کرد و با شناخت اندیشه‌ها و آرمان‌های و در مسیر حرکت این شهید گام نهاد تا انقلاب اسلامی و ایران را از توطئه‌های بیگانگان مصون نگه‌ داشت و اجازه نفوذ و دخالت به دشمنان نداد و وظیفه ملت شهیدپرور ایران پاسداشت و نگهبانی از آرمان‌های او است.
حجت‌الاسلام خدایاری ابراز کرد: این سرمایه اجتماعی ایران موجب ایجاد اتحاد و همبستگی در میان ملت‌ شد، همانگونه که حضور مردم در تشییع پیکر این سردار بزرگ همدلی را به اثبات رساند و نشان داد که راه او ادامه دارد و مردم همچون سلیمانی پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی با عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهیدان حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ادامه داد: باید در این زمینه شفاف‌سازی‌هایی صورت پذیرد و مسوولین باید به صورت دقیق و به موقع اطلاع‌رسانی کنند و برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن باید مسوولیت بپذیرند و مردم نیز اتحاد خود را با مسوولین حفظ کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: آنچه مردم ما در کل ایران در اظهار ارادت به مقام سردار سلیمانی ابراز کردند، باید استمرار پیدا کند و باید عوامل نفوذ در داخل کشور شناسایی و به صورت جدی حرکت فریبکارانه دشمنان جنایتکار رصد شده و توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

انتهای پیام
captcha