لزوم پرداختن به موضوع خانواده در مداحی‌ها
کد خبر: 3871191
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

لزوم پرداختن به موضوع خانواده در مداحی‌ها

گروه فرهنگی _ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: پرداختن به موضوع خانواده و آگاه‌سازی والدین نسبت به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای از بین بردن نهاد مقدس خانواده، مهمترین محور سخنرانی‌ها و مداحی‌ها در مجالس مذهبی باشد.

لزوم پرداختن به موضوع خانواده در مداحی‌هاحجت‌الاسلام احمد علی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به مباحث مطرح شده در مداحی‌ها به ویژه در ایام فاطمیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آخرین دیدار خود با مداحان تاکید فرمودند: خانواده به عنوان مهمترین ضلع جامعه مورد آسیب قرارگرفته است.

وی افزود: ایشان به مداحان، مبلغان، مسوولان هیات‌ها توصیه کردند، هیات‌ها جهت‌گیری برنامه‌ها و مداحی‌های خود را به سمتی سوق دهند که نقش خانواده پررنگ شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با اشاره به اهمیت برگزاری هیات‌های خانوادگی یعنی هیاتی که همگی اعضای خانواده در آن حضور پیدا کنند، ادامه داد: این اتفاق علاوه بر اینکه آثار هیات را خواهد داشت، اضلاع و اجزای خانواده را هم پیوند داده و موجب استحکام می‌شود.

وی با اشاره به شعار محوری «بنفسی انت و اهلی و مالی» در هیئات مذهبی عنوان کرد: پرداختن به موضوع خانواده و آگاه‌سازی والدین نسبت به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای از بین بردن نهاد مقدس خانواده، مهمترین محور سخنرانی‌ها در مجالس مذهبی باشد.

حجت‌الاسلام علی‌پور با بیان اینکه مداحان در سالی که به انتخابات مجلس منتهی می‌شود باید بسیار مراقبت کنند تا مجالس عزاداری به محفلی برای تبلیغات تبدیل نشود، گفت: برخی افراد با استفاده ار تریبون مداحی سعی دارند تا از آن سوءاستفاده کنند که اجازه چنین کاری به آنها نباید داده شود.

انتهای پیام
captcha