هیئت‌های مذهبی در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنند
کد خبر: 3871228
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

هیئت‌های مذهبی در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنند

گروه فرهنگی _ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت‌های مذهبی در کنار عزاداری و توسل به ائمه اطهار(ع) در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنند.

هیئت‌های مذهبی در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۳ دی ماه در نشست صمیمی و هم‌اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی ارومیه با مسؤولان هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: هيئت‌های مذهبی نبايد تنها در ماه محرم و صفر فعاليت كنند بلكه فعاليت آنها بايد در طول سال و در ايام مختلف به ويژه در ايام فاطميه به صورت مستمر برگزار شود.

وی افزود: اولين قدم در پيشرفت و توسعه اين هيئت‌ها كه در سال‌های اخير شكل منسجمی يافته‌اند، داشتن اتحاد، اتفاق و حركت در يک مسير مشخص برای رسيدن به اهداف متعالی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) در سخت‌ترين شرايط و ناب‌ترين آزمون الهی سرسپردگی خود را به خط ولايت نشان داد و ما به عنوان شيعيان راستين ائمه هدی(ع) بايد در زندگی خود رفتار و عمل ايشان را الگوی برتر خود قرار دهيم.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود هيئت‌های مذهبی ارومیه، ايام فاطميه را نيز به پاس مظلوميت بزرگ بانوی عالم تشيع همچون دهه محرم مورد توجه و اهتمام عملی قرار دهند و با رونق دادن به حسينيه‌ها و مساجد اين ايام را بيش از پيش گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی در کنار عزاداری و توسل به ائمه اطهار(ع) در مباحث اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنند.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های شورای هیئات مذهبی ارومیه در راس فعالیت‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جای تقدیر است که امروز هیئت رئیسه و اعضای شورای هیئات مذهبی ارومیه از پتانسیل تمامی هیئت‌ها در کنار خود بهره می‌برد و این جلسات باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha