دشمن می‌خواهد سپاه را از مردم بگیرد
کد خبر: 3872082
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

دشمن می‌خواهد سپاه را از مردم بگیرد

گروه سیاست و اقتصاد_ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد سپاه را از مردم بگیرد، سپاهی که خادم این مردم است و خود را موظف به خدمت به مردم می‌داند.

دشمن می‌خواهد سپاه را از مردم بگیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۶ دی ماه در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌غربی در ارومیه، اظهار کرد: خاورمیانه باید از وجود آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک شود و این حداقل انتقامی است که می‌توان پس از شهادت سردار سلیمانی از آمریکایی‌ها گرفت.

وی با بیان اینکه خروج شیطان بزرگ از منطقه نظر و اجماع رهبران مقاومت است، افزود: آمریکا با انواع و اقسام نقشه‌ها و فتنه‌ها در سال‌های گذشته خسارات جبران‌ناپذیری به مردم منطقه وارد کرده و اکنون وقت آن رسیده است که باید تروریست‌ها از منطقه بروند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: صدام حسین که جنگ تحمیلی را به مدت هشت سال به علیه مردم ایران راه انداخت نیز از آمریکا دستور می‌گرفت و گروهک‌های ضدانقلاب مانند کومله و دموکرات که خون هزار جوان به دست آنها در همین آذربایجان‌غربی و کردستان ریخته شده است از همین آمریکایی‌ها دستور می‌گرفتند.

مردم کردستان کمک‌های سردار سلیمانی در مقابله با داعش را فراموش نکنند

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان عراق نباید فراموش کنند زمانی که داعش با حمایت آمریکا آمد تا اربیل را از انها بگیرد این سردار سلیمانی بود که آنها را نجات داد، عنوان کرد: ایران تنها کشوری بود که بی‌وقفه برای کمک به مردم اقلیم کردستان عراق در برابر حمله داعش کمک کرد و به گفته خود داعشی‌ها آنها با شنیدن نام سردار سلیمانی از این اقلیم عقب‌نشینی کردند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه بر همگان وظیفه است که پیام شهدا و پیام سردار سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند، تصریح کرد: شهدا با جان و دل و در نهایت اخلاص برای دفاع از کشور و ناموس به میادین جنگ شتافتند و در حال حاضر نیز یاد و نام آنها باید گرامی داشته شود‌.
وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد سپاه را از مردم بگیرد، گفت: سپاه خادم این مردم است و سپاه خود را موظف به خدمت به مردم می‌داند و برای دفاع از این مردم تا کیلومترها دورتر از مرز کشور به جنگ با تروریست‌ها رفته و همین اقدامات سپاه امروزه به خاری در چشمان تبدیل شده است.
نام عشایر با جوانمردی قرین است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدای عشایر، در غربت و تنهایی‌های سال‌های آغازین انقلاب اسلامی با دست خالی به میدان آمده و به ندای ولایت و ندای پیامبر را لبیک گفتند و همگی جان در طبق اخلاص گذاشته و خود را فدای اسلام و امنیت کردند.
وی گفت: نام عشایر تداعی‌گر بسیاری از معانی والا و با ارزش است و نام عشایر همیشه قرین برجسته‌ترین خصائص و صفات پاک انسانی بوده و هست و صفاتی مانند جوانمردی، شجاعت، گذشت، پاکی و صداقت، مهمان‌نوازی، محبت، سخت‌کوشی و تلاش از صفات بارز عشایر است.

انتهای پیام
captcha