دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با خانواده یکی از قربانیان حادثه سقوط هواپیما
کد خبر: 3872125
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با خانواده یکی از قربانیان حادثه سقوط هواپیما

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در منزل خانواده یکی از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۲۶ دی‌ماه با حضور در منزل خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه بر ما وظیفه است که خدمت خانواده این قربانیان رسیده و تسلیت عرض کنیم، اظهار کرد: من از طرف دولت و مسئولان استانی امروز به دیدن این خانواده‌ها آمدم تا پیام تسلیت آن‌ها را به این خانواده‌ها برسانم و با توجه به شرایطی که این خانواده‌ها دارند اما همکاری‌های لازم را در تشییع پیکرها و دفن قربانیان داشتند.

لزوم شناسایی عاملان سقوط هواپیمای اوکراینی

پورقادری که در این حادثه خواهر و خواهرزاده‌اش را از دست داده است، در این دیدار گفت: انسان‌های که در این حادثه پرپر شدند همگی صاحب جایگاه اجتماعی بالایی در کشور و جهان بودند و برای این منظور هرگز یاد و خاطرشان فراموش نخواهد شد.

وی عنوان کرد: نکته مهم در این حادثه این است که اگر ایران را به یک خانواده تشبیه کنیم، مسئولان مانند بزرگان خانواده هستند که به هنگام بروز مصیبتی برای خانواده از همه بیشتر غمگین هستند.

پورقادری با اشاره به اینکه در این حادثه مسئولان نشان دادند که بسیار اندوهگین هستند، ادامه داد: نکته مهم‌تر این است که اگر مسئولان با درایت و سعه صدر این اشتباه را پذیرفتند من از آن‌ها می‌خواهم به خوبی ابعاد این رویداد تلخ را بررسی و عاملان و مسببان این حادثه شناسایی شوند.

بنا بر این گزارش، پنج شهید سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی روز چهارشنبه برابر با ۲۵ دی‌ماه با حضور مردم و مسئولان در مهاباد تشییع و در باغ فردوس این شهرستان به خاک سپرده شدند که اسامی این قربانیان عبارت از فاطمه(سروه) پساوند، عایشه(سنور) پورقادری، اوین ارسلانی، هیوا مولانی و کوردیا مولانی است که در این حادثه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ سرنشین که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد «کی‌یف» پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

انتهای پیام
captcha