بصیرت داشتن مردم از موهبت‌های الهی است
کد خبر: 3872223
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

بصیرت داشتن مردم از موهبت‌های الهی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: داشتن بصیرت و روحیه انقلابی مردم از جمله موهبت‌های الهی است، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و حضور باشکوه در مراسم تشییع سردار سلیمانی نیز از نمونه‌های عینی این بصیرت است.

انتقاد امام جمعه ارومیه از سلبریتی‌های که خود را جدا از صدا و سیما می‌دانندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، ۲۷ دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه داشتن بصیرت و روحیه انقلابی مردم از جمله موهبت‌های الهی است، اظهار کرد: حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و حضور باشکوه در مراسم تشییع سردار سلیمانی نیز از نمونه‌های عینی این بصیرت است.

وی با بیان اینکه در زمان حضرت علی(ع) و امامان معصوم(ع)، نبود بصیرت و هوشمندی بین مردم موجب بروز مشکلات بسیار شد، افزود: اگر در آن روز هم مانند امروز، مردم بصیرت لازم را داشتند دیگر حادثه کربلا و عاشورا به وجود نمی‌آمد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی، ضمن تسلیت به خانواده این شهیدان ادامه داد: سقوط این هواپیما یک اشتباه بود که پیش از این هم چنین اتفاقاتی افتاده بود اما دشمن سعی کرد تا با این حربه علیه سپاه جوسازی و شانتاژ رسانه‌ای به راه بیاندازد.

وی با بیان اینکه در سقوط این هواپیما برخی ابهامات وجود دارد که آن‌ها هم به مروز زمان با بررسی‌های انجام شده آشکار خواهد شد، عنوان کرد: ایران برخلاف کشورهای دیگری که چنین حوادثی در آن کشورها به وجود آمده بود خیلی سریع این موضوع را اعلام و عذرخواهی هم کرد.

حجت‌الاسلام قریشی با انتقاد از سلبریتی‌ها و هنرمندانی که با جوسازی و استعفا از صدا و سیما به اختلافات در کشور دامن می‌زنند، تصریح کرد: این افراد سال‌ها با پول بیت‌المال و همین صدا و سیما به شهرت رسیده و در حال حاضر خود را جدا از صدا و سیما دانسته و به مخالفت با آن می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هنرمندی که فرزند خود را بالاتر از ۸۰ میلیون ایرانی می‌داند باید طرد شود، گفت: این هنرمندان و ورزشکاران نماینده همه هنرمندان و ورزشکاران کشور نیستند و تنها از شرایط موجود سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هیچ دخالتی در تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس نداشته است، گفت: هرگونه شایعات و جنجال در این زمینه کذب و حرام است و تأیید صلاحیت‌ها روند قانونی خود را طی کرده است.

همچنین پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی کردمی در حمایت از اقتدار و امنیت و پشتیبانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

 

انتهای پیام
captcha