رد و تأیید صلاحیت‌ها سلیقه‌ای نیست
کد خبر: 3872224
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

رد و تأیید صلاحیت‌ها سلیقه‌ای نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو گفت: رد و یا تأیید صلاحیت‌ها جناحی و سلیقه‌ای نیست و معیارها و شاخصه‌های خاص در این امر دخیل است.

رد و یا تایید صلاحیت‌ها جناحی و سلیقه‌ای نیست

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌ااسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، روز جمعه، ۲۷ دی‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید از منطقه غرب آسیا خارج شوند، اظهار کرد: ماحصل این اقدام، تأمین منافع کشورهای منطقه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حضور و دخالت آمریکا مهم‌ترین عامل در ناامنی، اختلاف و بی‌ثباتی در منطقه است، افزود: تمامی ملت‌ها و دولت‌ها با همکاری یکدیگر باید عامل فساد را از منطقه خارج کنند.

خطیب نماز جمعه ماکو بر تحولات اخیر در دنیا و جهان اشاره کرد و گفت: ایام‌الله؛ عنوانی است که رهبر معظم ایران بر این روزهای پر تحول نام‌ نهاده است.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های سپاه پاسداران توانست با شکست صلابت آمریکایی‌ها پایگاه‌های آن‌ها را متلاشی کند، ادامه داد: ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی آمریکای جنایتکار با وجود تمامی تحریم‌ها و تهدیدها با تمام توان و قدرت ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام هاشمی همچنین با بیان اینکه متأسفانه اخیراً در فرآیند تأیید صلاحیت‌ها شبهاتی در جامعه ایجاد شده است، عنوان کرد: رد و یا تأیید صلاحیت‌ها جناحی و سلیقه‌ای نیست و معیار‌ها و شاخصه‌های خاصی در این امر دخیل است.

امام جمعه ماکو به حاشیه‌های ایجاد شده در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین نیز اشاره کرد و گفت: سپاه و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی ایران، مکتبی و انقلابی هستند و این اصل را آمریکا می‌خواهد زیر سؤال ببرد.

انتهای پیام
captcha