ضرورت تلاش برای جهانی‌سازی مکتب شيعه و مهدويت و فرهنگ انتظار
کد خبر: 3873416
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
معاون استاندار چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد:

ضرورت تلاش برای جهانی‌سازی مکتب شيعه و مهدويت و فرهنگ انتظار

گروه فرهنگی ـ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری در نشست هماهنگی اجلاس استانی یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی، گفت: تلاش در راستای جهانی‌سازی مکتب شیعه و مهدویت و فرهنگ انتظار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است که باید در مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال‌وبختیاری، جعفر مردانی با تأکید بر ترویج و آموزش سبک زندگی مهدوی، تصریح کرد: با بهره‌گیری از متون دینی و تأسی از سیره و زندگی شهدا و سیره ولایت فقیه می‌توان به خوبی این مهم را محقق کرد.

مردانی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هر چه بهتر آن همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری افزود: ضروری است تا برای هریک از دستگاه‌های استان وظایفی تعریف و تدوین شود تا در روز 20 بهمن زمان برگزاری جشنواره شاهد برگزاری یک اجلاس درخور و شایسته نام آن، در استان باشیم.

مردانی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس در دهه فجر فرصت مغتنمی در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همزمانی آن با مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌تواند در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت نیز نقش مؤثری ایفا کند.

انتهای پیام
captcha