استقبال جامعه قرآنی از انتصاب مدیر جوان قرآنی
کد خبر: 3873691
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

استقبال جامعه قرآنی از انتصاب مدیر جوان قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی، طی یادداشتی به بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله او، به ساحت مقدس قرآن کریم، از شایسته سالاری و جوان‌گرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

مسابقات دارالقرآن امام علی (ع)

به گزارش ایکنا؛ جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی، طی یادداشتی به بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، از شایسته سالاری و جوان‌گرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

مطلع این یادداشت با فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شده است: «در مدیریّت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت‌های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند».

در این یادداشت، ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، قراء و داوران بین‌المللی قرآن کریم، با برشمردن نقاط ضعف مسابقات در دوره‌های قبل که متأثر از مدیری غیر قرآنی و حاشیه‌ساز بوده است، از اینکه در این دوره، با انتصاب مدیر بخش خواهران دارالقرآن امام علی(ع) که خود جوان و نخبه و متخلق به اخلاق قرآنی می‌باشد، ابراز امیدواری کردند روز به روز بر شکوه این مسابقات افزوده شود. فعالان عرصه قرآنی کشور، سرکار خانم حاجعلی را تربیت یافته قرآن دانسته و یادآور شدند سبقه رفتاری و حسن شهرت و داوری‌های عادلانه ایشان بر جامعه قرآنی مشهود و متأثر از مفاهیم والای قرآنی است.

همچنین در این یادداشت آمده است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران فرمودند: «بی‌شک فاصله‌ میان باید‌ها و واقعیت‌ها، همواره وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد، اما این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بار‌ها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد».

انتهای پیام
captcha