بودجه‌های قرآنی استان‌‌ها به حساب دستگاه‌های دولتی واریز نشوند
کد خبر: 3873964
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

بودجه‌های قرآنی استان‌‌ها به حساب دستگاه‌های دولتی واریز نشوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس با تأكید بر اینكه بودجه‌های قرآنی باید در مجموعه‌های قرآنی هزینه شوند، گفت: به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد دادیم تا بودجه‌های قرآنی استان‌ها به حساب دستگاه‌های دولتی واریز نشود بلكه به حساب اتحادیه واریز شود.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با تأكید بر اینكه بودجه‌های قرآنی باید در مجموعه‌های قرآنی هزینه شوند، گفت: در هفته گذشته جلساتی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین رئیس سازمان دارالقرآن‌الكریم داشتیم.
وی افزود: در این جلسات به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد دادیم كه بودجه‌های قرآنی استان‌ها به حساب دستگاه‌های دولتی واریز نشود بلكه مستقیماً به حساب اتحادیه استان‌ها واریز شود.
اسلامی ادامه داد: اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان‌ها نیز موظف خواهند شد كه زیر نظر نماینده ولی فقیه در هر استان بودجه‌های قرآنی را هزینه كنند.
وی بیان كرد: علاوه بر این‌ها به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات دیگری در حوزه فعالیت‌های قرآنی ارائه دادیم و بنا شد تا با كارشناسان این شورا جلساتی داشته و این پیشنهادات در آنجا مطرح شده تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس اظهار كرد: همچنین در جلسه‌ای كه با رئیس سازمان دارالقرآن‌الكریم داشتیم، ادارات قرآنی تبلیغات اسلامی موظف شدند كه كارهای خود را به اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان‌ها برون‌سپاری كنند.

انتهای پیام
captcha