آشنایی با فعالیت‌های مهد قرآن آبادان
کد خبر: 3874073
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

آشنایی با فعالیت‌های مهد قرآن آبادان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مهد قرآن آبادان تحت پوشش مؤسسه کشوری مهد قرآن، 22 عنوان فعالیت در حوزه آموزش قرآن، امور فرهنگی و دینی را طی سال 1398 اجرا کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، زهرا فوارق، مدیر مهد قرآن آبادان گفت: فعالیت‌های آموزشی این مرکز قرآنی، شامل حفظ عمومی، تخصصی و حفظ آیات موضوعی، ترجمه و مفاهیم قرآن به همراه بیان احکام اسلامی و ... جهت تمامی رده‌های سنی(نونهالان تا بزرگسالان) بوده است.

فوارق، تشکیل کلاس تفسیر، برپایی محافل انس با قرآن، شرکت در آزمون کتبی و شفاهی حفظ کل قرآن مرحله استانی یازدهمین دوره ترنم وحی و آزمون‌های حفظ و مفاهیم معاونت قرآن و عترت ارشاد را از دیگر فعالیت‌های این کانون اعلام کرد و یادآور شد اعزام اساتید و مربیان، حافظان و فعالان قرآن به اردوهای سیاحتی و تفریحی، شرکت منسجم در فعالیت‌های مذهبی و راهپیمایی‌ها، حضور در آئین‌های شب قدر از دیگر فعالیت‌های کانون مهد قرآن شهرستان آبادان است.

یادآور می‌شود، مهد قرآن کانون شهید مطهری در سال 1376 به همت جمعی از بانوان خادم قرآن در شهرستان آبادان تأسیس شده است و طی 22 سال فعالیت بیش از پنج‌ هزار قرآن‌آموز در سطوح مختلف سنی تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفته‌اند. رشد و شکوفایی بیش از 15 حافظ کل قرآن از دیگر افتخارات این مرکز قرآنی است.

علاقمندان برای بهره مندی از کلاس‌های آموزشی و فرهنگی مهد قرآن شهید مطهری می‌توانند به نشانی آبادان، خیابان طالقانی، خیابان جامی مراجعه و یا شماره 54223274-061 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha