موفقیت تیم دختران بسکتبالیست محجبه در آمریکا
کد خبر: 3874330
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

موفقیت تیم دختران بسکتبالیست محجبه در آمریکا

گروه بین‌الملل ــ یک تیم بسکتبال دختران مسلمان محجبه در شهر «میلواکی» آمریکا به خاطر مهارت در زمین بازی و موفقیت‌های خود در سطح کشور معروف شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از fox6now، مدرسه «سلام» یک مدرسه اسلامی در میلواکی، واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا و از معدود مدارس اسلامی این کشور است که تیم بسکتبال دارد. تیم بسکتبال دختران محجبه این مدرسه به خاطر مهارت خود در زمین بازی در سطح کشور معروف شده است. این دختران بسکتبالیست با حجاب کامل بازی می‌کنند.
 
«اسراء سلیم» یکی از این دختران بسکتبالیست که در کلاس یازده تحصیل می‌کند، می‌گوید: مردم با تعجب به ما خیره می‌شوند و من می‌خواهم به آنها ثابت کنم اشتباه می‌کنند. می‌خواهم به آنها نشان دهم ما می‌توانیم با حجاب بازی کنیم. حجاب ما چیزی است که باعث همدلی می‌شود. این لباس ما را یک تیم متحد می‌سازد.
 
«امیره جابر» یکی دیگر از این ورزشکاران می‌گوید: ما به عنوان دختران مسلمان در حال از بین بردن باورهای غلط هستیم. حس بسیار خوبی است که به مردم نشان دهیم چه مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی داریم.

«کسیدی ماکاک» مربی این تیم ورزشی می‌گوید: فکر می‌کنم کاری که این دخترها انجام می‌دهند فوق‌العاده است. آنها در سال‌های گذشته حمایت نمی‌شدند اما اکنون همه از آنها حمایت می‌کنند و لبخند رضایت را بر چهره آنها می‌توان دید.

این دختران در واقع به کسانی که آشنایی با اسلام ندارند کمک می‌کنند فرهنگ و عشق آنها به ورزش را درک کنند. اکنون این تیم طرفداران زیادی به دست آورده و با کسب موفقیت‌های بیشتر می‌تواند به رقابت‌های سطوح بالاتر برود.
 
انتهای پیام
captcha