برنامه‌های چهل‌ویکمین دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال‌وبختیاری تشریح شد
کد خبر: 3874351
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

برنامه‌های چهل‌ویکمین دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال‌وبختیاری تشریح شد

گروه فرهنگی ـ برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، چاپ پوسترهای مقوای مقام معظم رهبری، امام راحل(ره)، سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی، برخی از برنامه‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز 6 بهمن‌ماه، در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان به برخی از انتظارات کارگروه‌های استانی اشاره کرد و گفت: از کارگره دانش‌آموزی و فرهنگیان انتظار می‌رود نماز شکر جماعت 1357 نفره دانش‌آموزی در شهرستان‌های دهگانه را به شکرانه چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی اقامه کند، همایش بزرگ امیدان انقلاب اسلامی در 10 مرکز شهرستان، آماده‌سازی گروه سرود 1357 نفره و 313 نفره همسرایان فجر و اجرای آن در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مرکز استان و شهرستان‌‍‌ها و ... از جمله انتظاراتی است که این کارگروه باید انجام دهد.

وی به کارگروه فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی گام دوم انقلاب اسلامی، برگزاری عصرهای شعر انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها در مراکز شهرستان‌هعا و تجلیل از شاعر پیشکسوت استان، ترسیم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در چهار نقطه کف خیابان در مسیر راهپیمایی و ... از جمله انتظارات از کارگروه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گرجی برگزاری محافل بزرگ انس با قرآن کریم در 10 مرکز شهرستان با حضور قاریان مشهور کشوری را از جمله انتظارات کارگروه قرآن و هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی دانست و بیان کرد: در راستای شکوه و عظمت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، تهیه 200 عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی، لبیک یا خامنه‌ای، حزب الله لبنان و ... در ابعاد 90 در150 چوب شده و حمل توسط زیر مجموعه‌های کارگروه در راهپیمایی از جمله فعالیت‌های این اداره است.

یادآوری می‌شود، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، چاپ پوسترهای مقوای مقام معظم رهبری، امام راحل(ره)، سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی و صورت‌آرایی، برپایی شب خاطره‌گویی با موضوع انقلاب اسلامی در مساجد استان، تهیه و اهدای جهیزیه کالای ایرانی برای 41 نوعروس، نصب تصاویر بزرگ شهدای مقاومت در مسیر راهپیمایی، فراهم‌سازی آزادی 41 زندانی جرائم غیرعمد و... از جمله برنامه‌هایی است که توسط کارگروه‌های مختلف در دهه فجر اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha