برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر
کد خبر: 3874434
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر

گروه فرهنگی__ معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۱۰۰عنوان برنامه شاخص در کمیته بسیج استان شامل ۲هزار مورد برنامه ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر امسال به انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت نام‌گذاری شده است.
وی افزود: ۱۰۰عنوان برنامه شاخص در کمیته بسیج استان که شامل ۲هزار مورد برنامه ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بیان کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور محرومیت زدایی، ۴۱گروه جهادی به در تمامی حوزه‌ها در مناطق محروم و حاشیه نشین در ایام دهه فجر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها و ارگان‌های مربوطه ۴۱ گروه پزشکی به صورت جهادی در مناطق محروم و صعب العبور آذربایجان‌غربی فعالیت خواهند کرد.
نجمی تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌هایی که در سطح استان توسط سپاه در طول دهه فجر امسال برگزار خواهد شد شامل افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، افتتاح کانون‌های مقاومت، با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات نشست‌های روشنگری برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: در نسشت‌های روشنگری دستاوردهای ۴۱ساله انقلاب بازگو می‌شود، افتتاح راهیان پیشرفت و آبادانی، همایش علمای اهل سنت و تشیع، اجرای سرودهای انقلابی و تئاتر خیابانی از سایر برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهادی آذربایجان‌غربی، گفت: تمرکز برنامه ها بیشتر تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی( ره) و آرمان‌های شهدا خواهد بود.
وی با اشاره به سایر برنامه‌ها، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، طرح یک جهادگر یک خدمت، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد، پایگاه و حسینیه‌ها و در روز ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی همایش وحدت نیروهای مصلح از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha