اجرای طرح اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی» در اهواز
کد خبر: 3874495
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

اجرای طرح اطعام ۱۰ هزار نفری «ضیافت فاطمی» در اهواز

گروه اجتماعی ــ طرح اطعام ۱۰ هزار نفری ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت با عنوان «ضیافت فاطمی» از سوی مسجد حجت(عج) در اهواز اجرا می‌شود.

حلیم‌پور

سجاد جلیهم‌پور، دبیر اجرایی طرح ضیافت فاطمی در اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: طرح اطعام ده‌هزار نفری ضیافت فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برای اولین بار است که از سوی مسجد حجت در اهواز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسجد حجت محله زیتون کارگری از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که 80 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم به کشور تقدیم کرده است، افزود: با توجه به اینکه طرح‌های اطعام غالباً در ایام عید غدیر اجرا می‌شود، تصمیم گرفتیم به نام حضرت زهرا(س) به ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت خدمتی ارائه دهیم.

دبیر اجرایی طرح ضیافت فاطمی در اهواز اظهار کرد: پخت غذا از بعدازظهر فردا سه‌شنبه 8 بهمن در محوطه مسجد آغاز می‌شود و توزیع آن صبح چهارشنبه 9 بهمن در مناطق کم‌برخوردار اهواز انجام خواهد شد.

جلیهم‌پور با بیان اینکه توزیع غذا در مسجد انجام نمی‌شود، گفت: با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و تعدادی از مؤسست خیریه این غذا در مناطقی همچون قلعه‌چنعان، حصیرآباد، عین‌دو، کوت عبدالله و ... توزیع خواهد شد.

دبیر طرح ضیافت فاطمی در پایان گفت: این طرح به صورت کامل با حمایت مردم و خیرین اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha