حضور 1600 متخصص در اولین رویداد تخصصی فضای مجازی کشور
کد خبر: 3874897
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

حضور 1600 متخصص در اولین رویداد تخصصی فضای مجازی کشور

گروه اجتماعی ــ مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی با اشاره به حضور 1600 متخصص فضای مجازی از سراسر کشور از حضور 100 متخصص در حوزه فضای مجازی در اولین رویداد تخصصی تولید و محتوای بسیج استان خبر داد.

حضور 1600 متخصص در اولین رویداد تخصصی فضای مجازی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، عبدالله امینی‌فر، مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی امروز هشتم بهمن در نشست خبری اولین رویداد تخصصی تولید و محتوای بسیج خراسان رضوی در سالن جلسات بسیج سازندگی خراسان رضوی، اظهار کرد: اولین رویداد در دو هفته متوالی در کشور در حال برگزاری است که 1600 نفر متخصص در حوزه تولید محتوا در تیم‌های متعدد شرکت کرده که 100 نفر از متخصصان از استان خراسان رضوی هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت بازی موبایلی، اپلیکیشن و پویا نمایی سه بخش اصلی این رویداد است، ابراز کرد: 10 تیم با ظرفیت 30 نفر در بخش بازی موبایلی، 15 تیم با ظرفیت 48 نفر در بخش پویانمایی و 6 تیم با ظرفیت 22 نفر در بخش اپلیکیشن شرکت دارند.

امینی‌فر ادامه داد: موضوعات در بازی های موبایلی با محوریت شهدای مقاومت و ملت مقاومت، در بخش پویانمایی موضوع کلید واژه «باید قوی شویم» و در بخش اپلیکیشن رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی اظهار کرد: بعد از 12 بهمن ماه و پایان این رویداد نیز گردهمایی بزرگ با حضور بیش از 3000 فعال مجازی استان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شعار «باید قوی شویم» برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی محورهای قوی شدن در حوزه سایبری را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از اولین نسخه اندروید ایرانی در این حوزه رونمایی خواهد شد.

امینی‌فر ابراز کرد: معرفی کاربران موفق که در یک سال گذشته مخاطبین خود را داشته‌اند و تجلیل از شاخص‌ترین فعالان در حوزه فضای مجازی نیز در دستور کار است. در این گردهمایی نیز سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و همچنین مومن‌نسب سرپرست تیم نسخه اندروید ایرانی حضور خواهند داشت.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: تفاوت این رویداد با رویدادهای مشابه برگزاری همزمان در 32 نقطه کشور است و منتخبین این رویداد به تهران معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد پنجشنبه 10 بهمن‌ماه ساعت 8 صبح خواهد بود.

انتهای پیام
captcha