استعمار جهانی با اعمال تحریم و فتنه‌ها به دنبال تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3878114
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
رئیس جامعه المصطفی العالمیه:

استعمار جهانی با اعمال تحریم و فتنه‌ها به دنبال تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است

رئیس جامعة المصطفی العالمیه گفت: استعمار جهانی با اعمال تحریم‌های یکجانبه و بیرحمانه و انجام انواع فتنه‌ها به دنبال تعضیف و از بین بردن گفتمان انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت ۲۲ بهمن در گفتگو با ایکنا اظهار کرد: اتاق فکر دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، نظریه پردازی‌های فراوانی در مراکز علمی و پژوهشی شکل گرفته است و آنان رویه خود را براساس ساختار های آینده پژوهانه عملیاتی و اجرا می‌کنند.
وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و درود به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ابراز داشت: امام خمینی (ره) راه را برای ملت ایران و همه آزادی خواهان و حق جویان عالم باز کرد.
عباسی با تأکید بر این نکته که انقلاب اسلامی ضمن برخورداری از پیام معنویت و عدالت، با ساختار های استعماری حاکم بر جهان مخالفت می‌کند، گفت: نظام اسلامی در قالب گفتمان انقلاب به دنبال جلوگیری از چپاول ملت‌ها به دست نواستعمارگران است.
رئیس جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: باگذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز مرحله دیگری از این انقلاب تمدن ساز شکل گرفته است که باید به دقت توسط جامعه نخبگانی مورد محاسبه ارزیابی قرار گرفته تا ترسیم مطلوب و ارزشمندی نسبت به افق و آینده این انقلاب شکوهمند داشته باشیم.
استاد حوزه علمیه قم پاشیدن بذر ناامیدی میان جامعه ایران اسلامی را هدف و شگرد دشمنان دانست و افزود: به منظور مقابله با این دسیسه دشمن باید همه نهادها، سازمان ها، ارگان‌ها به همت رسانه‌های دیداری و شنیداری و به واسطه پیشرفت‌های متعدد و متنوع در عرصه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اقتصادی، نظامی و... بار دیگر دسیسه دشمنان را نقش بر آب کرده و پیشرفت‌های عینی نظام اسلامی را برای مردم معرفی کنند.
لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین عباسی امروز ۲۲ بهمن سخنرانی ویژه راهپیمایی مردم همیشه در صحنه و انقلابی سنندج می‌باشد.

انتهای پیام
captcha