22 بهمن، عرصه دفاع از انقلاب است
کد خبر: 3878199
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

22 بهمن، عرصه دفاع از انقلاب است

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: 22 بهمن، عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و در گوشه گوشه شهرهای ایران رفراندم مجددی برای تایید انقلاب است.

22 بهمن، عرصه دفاع از انقلاب استبه گزارش ایکنا از اصفهان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)، طی سخنرانی در مراسم یوم الله 22 بهمن در میدان جهاد کاشان و همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بسیاری از علما، جان پاک خویش را فدا کردند و بسیاری از انسان‌های والامقام به شهادت رسیدند، تبعید شده و به زندان رفتند تا اینکه خداوند عالم، مشیت فرمود که این انقلاب و حکومت را با دستان توانمند حکیم انقلاب، امام خمینی (ره) و همراهی مردم به پیروزی برساند و انقلاب اسلامی بار دیگر، غبار از چهره اسلام بردارد.

وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی خداباوری، ظلم‌ستیزی، زیر بار تحقیر مستکبران عالم نرفتن، نوکر اجنبی نبودن، باور کردن شرافت انسانیت امروز و اینکه می‌شود با دین خدا، جامعه را مدیریت کرد، است. امام(ره) با هنرمندی تمام، این کار را انجام داد و در مقابل مستکبران عالم، تمام قد ایستاد و این ایستادگی تا به امروز ادامه دارد.

سردار غیب‌پرور در ادامه به اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در طول این 40 سالی که گذشت، یک روز هم سپری نشد که دشمن، دشمنی نکرده باشد. آنان بسیاری از علمای ما چون آیت الله دستغیب، مدنی، صدوقی، اشرفی اصفهانی، مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر و بسیاری از جوانان این کشور از جمله خطه کاشان را در هشت سال دفاع مقدس شهید کردند که برای مقابله با اینان بسیاری از خانواده‌های شهیدان، عزیزان دل خود را برای اینکه انقلاب بماند به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) تقدیم کردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی ما با تمام عظمتی که دارد یک منیاتور از محرم 61 است. انقلاب اسلامی در برابر مکتب سیدالشهدا زانو زد و امام(ره) در واقع در مقابل امام حسین (ع)، شاگردی کرد و چه خوب شاگردی بود که توانست، انقلاب را با این ابعاد بزرگ رهبری، معماری و هدایت کند. البته بعد از هشت سال دفاع مقدس باز هم دشمنان ما در عرصه‌های مختلف به کارشکنی خود ادامه دادند.

سردار غیب پرور اظهار کرد: دشمنان در عرصه اقتصادی با حصر اقتصاد و نیز در ابعاد فرهنگی وارد عمل شدند، ولی متوجه نبودند که نمی‌توانند انقلاب را مستقیماً مورد هجمه قرار دهند. پس به جنگ‌های نیابتی روی آوردند و تولد فرزند حرام‌زاده‌ای به نام داعش در بلاد اسلامی و در سوریه که ملجا شریف عقیله بنی هاشم است، از سایر اقدامات آنان بود که در اینجا با قیام مدافعان حرم روبه رو شدند.
وی ادامه داد: در اوایل، امکان اعلام شهادت مدافعان حرم به دلیل نبود آمادگی وجود نداشت. چون امپراطوری رسانه‌ای و خبری دشمن نمی‌گذاشت. اما کم کم توطئه دشمن بر مردم آشکار شد. آن‌ها تصمیم داشتند ولایات اسلامی را تاسیس کنند و یکی از مهم‌ترین ولایت‌هایی که در ذهن خود داشتند، ولایت خراسان بود که برای این هدف، اولین قدم را تخریب ملجا امام رضا (ع) قرار داده بودند. اما با ایستادگی فرزندان شما و پاسداران انقلاب اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر که به دفاع از انقلاب، مکتب و قرآن برخاستند، خطر از ایران دفع شد.

22 بهمن، رفراندم مجددی برای تایید انقلاب است

جانشین فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه مدافعان حرم به ما یادآوری کردند که راه دفاع از انقلاب اسلامی همیشه باز است، اما بصیرت و فهم عمیق می‌خواهد، گفت: البته دشمنان در ادامه تنها به سوریه اکتفا نکردند و سایر بلاد اسلامی چون عراق را نیز مورد تعرض قرار دادند و تا همین الان وعده اضمحلال انقلاب اسلامی را به خود می‌دهند که اگر چشم داشتند می‌دیدند 22 بهمن، عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و گوشه گوشه شهرهای ما رفراندم مجددی برای انقلاب می‌شود.

قاسم سلیمانی یک مکتب است

وی بیان کرد: رییس جمهور آمریکا دچار خوش خیالی عمیقی شد و سردار سلیمانی را به شهادت رساند. اگر چه شهادت حاج قاسم کام همه ما را تلخ کرد و فقدانش ضایعه‌ای برای اسلام ایجاد کرد، اما باید بدانیم که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و زایش دارد.

جانشین فرماندهی کل سپاه ادامه داد: قاسم سلیمانی نان اخلاص خود را می‌خورد و من به عنوان یکی از همراهان این سردار بزرگ، شهادت می‌دهم که وی به تمام معنا سرباز مقام معظم رهبری و ولایت‌مدار بود و امروز در پیشگاه امیرالمومنین(ع) می‌تواند این ولایت مداری را به عنوان تحفه‌‌ای مهم عرضه کند.

مردم خادم می‌خواهند

سردار غیب پرور در پایان، خطاب به مسئولین اظهار کرد: با مرور آنچه که در 40 سال گذشته رخ داده، می‌بینیم که اسلام یک بار دیگر متجلی شد و مردم امتحان خود را به خوبی پس دادند. این مردم خادم می‌خواهند نه لبخند تصنعی و خندیدن در مقابل آمریکا و اروپا. با عقاید و باورهای مردم بازی نکنید. غفلت‌های برخی از مسئولین، نمک پاشیدن است. این مردم انقلاب، رهبر، اسلام و مکتبشان را می‌خواهند و در راه شهدا میثاق بسته‌اند، قدر آنان را بدانید. همین طور مردم عزیز هم قدر انقلاب را بدانند. انقلاب اسلامی یک ماموریت و رسالت بزرگ دارد و آن هم اتصال به انقلاب جهانی حضرت حجت ارواحنا فداه است.

انتهای پیام
captcha