ایمان به خداوند؛ لازمه پیروزی در برابر طاغوت
کد خبر: 3878236
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵

ایمان به خداوند؛ لازمه پیروزی در برابر طاغوت

امام‌جمعه میاندوآب گفت: بدون داشتن ایمان به خدا و ولایت‌پذیری نمی‌توان در برابر ستمگران به پیروزی رسید، رهبر کبیر انقلاب نیز با ایمان به خداوند و با پشتوانه مردمی در برابر رژیم طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام حمید حسن زادهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، روز گذشته در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میاندوآب اظهار کرد: روحیه ولایت‌پذیری مردم ایران موجب شده است تا آن‌ها با تکیه بر ولایت و عمل به منویات رهبری در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با برخورداری از معنویت و دفاع از حریم ولایت، انقلاب اسلامی را رقم زدند، افزود: امروزه در سایه همین معنویت و ولایت‌مداری نیز انقلاب ایران به دنیا صادر شده است و در هر گوشه‌ای از جهان اگر مظلومی نیاز به کمک داشته باشد ایران پیشقدم شده و ضمن کمک به آن‌ها صدای مظلومان را هم به جهانیان می‌رساند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بدون داشتن ایمان به خدا و ولایت‌پذیری نمی‌توان در برابر ستمگران به پیروزی رسید، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب با ایمان به خداوند و با پشتوانه مردمی در برابر رژیم طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند و پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب با ایمان به خداوند و اقتدا به امام خمینی(ره)، این انقلاب را به سر منزل مقصود رساند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه از توطئه‌چینی و دشمنی با مردم ایران دست برنداشته‌اند، بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی، تحمیل جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، ایجاد اختلاف‌های قومی و مذهبی، ترور دانشمندان هسته‌ای و در مورد آخر به شهادت رساندن سردار سلیمانی از جمله این اقدامات است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه با وجود همه این فتنه‌ها، جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند همچنان به مسیر باشکوه خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: وعده خداوند این است که در هر قوم و قبیله‌ای اگر مردمی صالح علیه طاغوت به پا خیزند، آن‌ها را یاری کرده و نصرت خویش را شامل حال آن‌ها می‌کند.

انتهای پیام
captcha