میراث‌دار شهدای دانشجو در دانشگاه اصفهان
کد خبر: 3878608
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

میراث‌دار شهدای دانشجو در دانشگاه اصفهان

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در پیامی درگذشت داریوش(مصطفی) اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و مفسر نهج‌البلاغه را تسلیت گفت.

میراث‌دار شهدای دانشجو در دانشگاه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، محمود مراثی، در این پیام نوشته است: پذیرش فقدانِ مصطفای عزیز در تصور هیچ یک از دوستان و همکارانش نمی‌گنجد. او در بیش از سه دهه از عمر کاری با برکت خویش، منشا تاثیرات و تحولات بسیاری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی بود.

ذهنِ خلاق، قلم شیوا و زوایه نگاه او به تحولات، نسل‌های زیادی از دانشجویان را در طول دهه‌های گذشته رهنمون بود. نسل‌های زیادی از دانشجویان در دهه‌های گذشته در دانشگاه‌ اصفهان، متاثر از منش، شخصیت و نگاه منحصر به فرد او بودند.

داریوش اسماعیلی در بیش از ۲۰ سال گذشته منشا تحولات زیادی در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی بود. مجموعه خبرگزاری ایسنا، مرکز افکارسنجی، سازمان دانشجویان، خبرگزاری ایکنا، جشنواره ادبی زاینده‌رود و بسیاری دیگر از تحولات فرهنگی جهاددانشگاهی اصفهان در دوران مسئولیت او رقم خورد.

جهاددانشگاهی برای همیشه مدیون و وام‌دار آثار و زحمات او خواهد بود.

گفتار و قلم داریوش اسماعیلی، میراث گران‌بهایی است که برای بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ در سطح ملی، ماندگار خواهد بود. او از دل سنت خوانشی بدیع و مقتضای عصر جدید را روایت می‌کرد. او هیچ‌گاه از خواندن و نوشتن باز نمی‌نشست و آثار و نوشته‌های او در طول همه این سال‌ها در فضای مجازی و مکتوب علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ را سیراب می‌کرد.

مصطفی اسماعیلی، در طول سال‌های جنگ در دهه شصت، در کنار بسیاری از دوستان شهیدش در جبهه‌های جنگ حاضر بود و در طول همه‌ این سال‌ها میراث‌دار شهدای دانشجو در دانشگاه اصفهان بود.

او در همه‌ این سال‌ها، تداوم‌بخش راه دوستان شهیدش بود و اکنون با ضمیری آرام به خیل دوستان شهیدش پیوست.

پذیرش فقدان او برای بنده و تمام همکاران و دوستانش بسیار سخت و طاقت‌فرساست. بنده این مصیبت را به همسر و فرزندان و همه اعضا خانواده، دوستان و همچنین همکارانش در جهاددانشگاهی تسلیت گفته و امیدوارم خداوند متعال به همه ما صبر پذیرش این ضایعه بزرگ را عنایت فرماید.

انتهای پیام
captcha