مجلس محل اندوختن ثروت‌های نامشروع نیست
کد خبر: 3878702
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

مجلس محل اندوختن ثروت‌های نامشروع نیست

امام جمعه پلدشت گفت: مردم نیازمند نماینده‌ای هستند که برای آن‌ها نقش بازی نکرده و به فکر مردم باشد و به درد جامعه برسد، مجلس محل جناح‌بازی و جمع کردن ثروت‌های نامشروع نیست.

حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، ۲۵ بهمن‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) مظهر تمام زنان مطهر و پاک بوده و تمام ویژگی‌ها در وجودش متجلی شده است و پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند، اگر تمام زیبایی‌ها را در یک نفر جمع کنیم آن شخص، حضرت الزهرا(س) است، ایشان مانند نوری هستند که قلوب جهانیان را روشن می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم ایمان و عمل صالح از جمله شاخص‌های مهم برای انتخاب اصلح است، افزود: فرد اصلح کسی است که در همه حال تنها به خداوند ایمان داشته و به او تکیه کند و تسلیم وسوسه‌های شیطانی نشده و جز حق و خداوند در برابر هیچ کسی سر فرود نیاورد.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از سه قوای مهم کشور در امر قانون‌گذاری و نظارت بر آن است، تصریح کرد: برای همین منظور مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس نهایت دقت را داشته باشند تا افرادی راهی مجلس شوند که حلال مشکلات بوده و دلسوز مردم باشند.

سرنوشت یک کشور به وسیله مجلس رقم می‌خورد

وی با بیان اینکه اساس و سرنوشت یک کشور به وسیله مجلس رقم می‌خورد، بیان کرد: زمانی مردم از مجلس ضربه خواهند خورد که تعدادی افراد کاخ‌نشین و تجملگرا به مجلس رفته و از درد و مشکلات مردم خبر نداشته باشند و اگر امروزه مشکلاتی در کشور وجود دارد نتیجه همین کوتاهی و وجود افراد نالایق در مجلس بوده است.

حجت‌الاسلام طالبی گفت: مردم نیازمند نماینده‌ای هستند که نقش بازی نکند، نماینده باید به فکر جامعه بوده و به درد جامعه برسد، مجلس محل جناح‌بازی و جمع کردن ثروت‌های نامشروع نیست بلکه وظیفه مجلس وضع قانون و نظارت بر اجرای صحیح آن است و نماینده نباید دنبال کارهای حاشیه‌ای باشد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی، اظهار کرد: بر طبق این وصیت‌نامه، همه باید در هر شرایطی پشتیبان ولی فقیه و ارزش‌های جمهوری اسلامی و انقلاب باشیم، یاد و خاطره شهدا را از یاد نبرده و همواره قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha