تبلیغات اسلامی و اوقاف کرمانشاه تفاهم‌ همکاری امضا کردند
کد خبر: 3879763
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

تبلیغات اسلامی و اوقاف کرمانشاه تفاهم‌ همکاری امضا کردند

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه انجام کار فرهنگی بین ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: این تفاهم‌نامه در مسیر تلاش برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در استان به ویژه در روستاها و مناطق محروم و حاشیه‌نشین به امضا رسید.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور حمایت‌ فرهنگی از 77 نفر از روحانیون مستقر در روستاهای استان کرمانشاه بین ادارات کل اوقاف و تبلیغات اسلامی استان به امضا رسید.
وی افزود: این تفاهم‌نامه فرهنگی به‌منظور تلاش برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در روستاها و مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان منعقد شده است.
حجت‌الاسلام توسلی با اشاره به اینکه چشم‌انداز این تفاهم‌نامه ترسیم شده بدین شرح که در مدت زمان همکاری این ادارات کل چند وقف و یا افتتاح چند مسجد در مناطق هدف داشته‌ایم، گفت: مرحله اول اجرای بندهای این تفاهم‌نامه از ابتدای دی‌ماه تا پایان اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و در سال 99 تا ماه‌های پایانی سال اجرای آن ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف در راستای یاد شده درخصوص تأمین بسته‌های فرهنگی مورد نیاز روستاها همچنین در اختیار قرار دادن برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز به روحانیون مستقر اقدام خواهد کرد.
وی در پایان یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح را حضور فعال روحانیون و مبلغین در بقاع متبرکه و مساجد و روستاها دانست.

انتهای پیام
captcha