توزیع بسته‌های معیشتی بین 1200 خانواده درگیر با کرونا
کد خبر: 3884642
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی بین 1200 خانواده درگیر با کرونا

حسین یکتا از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای هزار و 200 خانواده درگیر با کرونا به همت جمعیت مردمی امام رضایی‌ها خبر داد و گفت: داوطلبان جمعیت با حمایت خیران، روزانه به ض عفونی کردن معابر شهر تهران و 10 شهر دیگر مشغول هستند.

توزیع بسته‌های معیشتی برای 1200 خانواده درگیر با کرونا/ ادامه خدمت‌ جهادی به سیل‌زدگانحسین یکتا، مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم کشور به فعالیت‌های مردمی، دو فعالیت عمده را از هفته گذشته آغاز کردیم؛ نخستین فعالیت، ضدعفونی کردن معابر شهر تهران و 10 شهر دیگر است که از سوی داوطلبان جمعیت و با پشتیبانی مردم و خیران انجام شد و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روزانه حدود 100 تا 110 نفر در تهران مشغول انجام این فعالیت هستند. در 10 شهر دیگر نیز روزانه حدود 450 داوطلب به این اقدام مبادرت می‌ورزند.

یکتا در ادامه گفت: دیگر فعالیت جمعیت امام رضایی‌ها در این ایام، تهیه و توزیع ارزاق مورد نیاز برای خانواده‌های نیازمند و محرومی است که یکی از اعضای آن خانواده درگیر بیماری کرونا باشد. این کار هم در تهران و هم در شهرستان‌ها انجام می‌گیرد و عملیات شناسایی همچنان ادامه دارد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین 1200 خانواده درگیر با کرونا

وی تصریح کرد: برای این فعالیت با کمک خیران و مردم نیکوکار کشورمان نزدیک به 600 میلیون تومان جمع‌‌آوری شد و حدود هزار و 200 خانواده از ارزاق و بسته‌های معیشتی بهره‌مند شده‌اند.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها درباره چگونگی مشارکت افراد در این طرح گفت: افراد علاقه‌مند اعم از بانوان و آقایان می‌توانند به پایگاه اینترنتی جمعیت به نشانی www.emamrezaeeha.ir مراجعه و در طرح ثبت‌نام کنند. بسته به توانمندی آن‌ها و نیازی که وجود دارد از این افراد استفاده خواهد شد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین 1200 خانواده درگیر با کرونا

یکتا تصریح کرد: تا زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع داشته باشد، جمعیت امام رضایی‌ها به فعالیت‌های مردمی خود ادامه می‌دهد، همانطور که در شرایط فعلی نیز سیل سیستان و بلوچستان را فراموش نکرده‌ایم و فاز دوم آن را آغاز کرده‌ایم.

وی یادآوری کرد: در حالی که یک سال از سیل پلدختر در استان لرستان می‌گذرد، خانه‌هایی در دو روستای سیل‌زده پلدختر به همت جمعیت امام رضایی‌ها ساخته شده است که کلید آن‌ها طی روزهای آتی تقدیم سیل‌زدگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha