بهترین حال طبق دعای «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» چیست + فیلم
کد خبر: 3886294
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
پیام نوروزی حجت‌الاسلام شهیدی‌پور:

بهترین حال طبق دعای «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» چیست + فیلم

حجت الاسلام شهیدی پور، حافظ، مدرس و داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ضمن تبریک ایام نوروز 99، تقارن عید مبعث و اعیاد شعبانیه را با عید باستانی نوروز، مبارک دانست.

به گزارش ایکنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، حافظ، مدرس و داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ضمن تبریک ایام نوروز 99 به قرآنیان و عموم مردم جامعه، تقارن عید مبعث و اعیاد شعبانیه را با عید باستانی نوروز، مبارک دانست.

«ما باید با توسل به اهل بیت(ع)، استمداد از ارواح مطهر شهدا و تلاش برای عمل به تعالیم آسمانی قرآن کریم و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و فرامین مقام معظم رهبری، بتوانیم از این آزمون الهی (شیوع کروناویروس) که دامن گیر ملت ما و سایر مسلمانان و دیگر مردم جهان شده، سربلند بیرون آئیم و به بهروزی و سربلندی برسیم. همچنین باید از این فرصت برای رفع کمبودها و ضعف ها استفاده کنیم».

وی به ظلمی که علیه مسلمانان جهان است اشاره کرد و ادامه داد: «مسلمانان هند، یمن، فلسطین درگیر جنگ و ظلم آل سعود و نظام صهیونیسم هستند لذا باید با همدردی و همفکری بر این مشکلات فائق بیاییم، بنابراین تنها راه رسیدن به بهترین حال طبق دعای لحظه سال تحویل «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» زمانی است که به تعالیم آسمانی قرآن و اهل‌بیت(ع) و مقام معظم رهبری عمل کنیم تا سربلند، سرافراز و رستگار باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار                تو خشنود باشی و ما رستگار»

انتهای پیام
captcha