نرم‌افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» تولید شد
کد خبر: 3886374
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
از سوی فرهنگسرای خاتم(ص)؛

نرم‌افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» تولید شد

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 از تولید نرم افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص)، سیداحمد موسوی، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18، از تولید برنامه سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» در این منطقه خبر داد و هدف از تولید این نرم افزار را تأمین اوقات فراغت مفید برای اعضای خانواده به‌ویژه کودکان در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد.

وی افزود: با توجه به کاهش مسافرت‌ها و رفت و آمدها در نوروز 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و سرگرم‌کننده برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در منزل، فرهنگسرای خاتم(ص) اقدام به طراحی و تولید نرم افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» با بخش‌های متنوع نموده است.

وی در باره محتوای این برنامه اظهار کرد: هفت سین، تقویم، پیام‌های تبریک و گردش در تهران با تور مجازی از جمله بخش‌های ویژه نوروزی این برنامه است. همچنین بخش ویژه کودکان شامل آیتم‌های آشنایی با بازی‌های کودکانه، قصه کودکانه، کاردستی کودکانه و معرفی کتاب کودک است و بخشی با عنوان نکته‌های کرونایی به دانستنی‌های ضروری در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پرداخته و بخشی نیز شامل فیلم و انیمیشن برای استفاده مخاطبان طراحی شده است.

موسوی با بیان اینکه برنامه نوروز در خانه به سهولت برای همگان قابل دسترس و بارگذاری است افزود: شهروندان می توانند با لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx به این برنامه کاربردی دسترسی داشته و به سادگی از آن استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 با استفاده از امکانات فضای مجازی، اظهار کرد: با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلای مخاطبان فرهنگسرای خاتم(ص) و سایر مراکز و کتابخانه های تحت پوشش در منطقه، شبکه آموزش مجازی تشکیل و اکثریت قریب به اتفاق کلاس‌ها و دوره‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 همچنین از تولید نرم افزار اینفوکرونا توسط فرهنگسرای خاتم(ص) خبر داد و گفت: در این برنامه با استفاده از اینفوگرافی، فیلم، عکس و متن، گزیده‌ای از مفیدترین دانسته‌ها درباره ویروس کرونا، راه‌های شناخت، پیشگیری و درمان آن ارائه شده و این برنامه از طریق نرم‌افزار بازار، کانال فرهنگسرای خاتم(ص) و همچنین لینک https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx برای تمام علاقه‌مندان قابل دریافت و استفاده است.

فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در منطقه ۱۸ به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان ساسان‌پژاند، بوستان لواسانی و با شماره 66207068 پاسخ‌گوی شهروندان است.

انتهای پیام
captcha