عبدالملک الحوثی: مقاومت‌ ملت یمن توطئه‌های دشمن را خنثی کرد
کد خبر: 3887572
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

عبدالملک الحوثی: مقاومت‌ ملت یمن توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

رهبر جنبش انصارالله یمن طی یک سخنرانی به مناسبت پنج سال پایداری مردم این کشور در مقابل ائتلاف متجاوز سعودی، تصریح کرد: دشمن در میادین مختلف دچار شکست‌های سنگینی شده و بر سر این موضوع اتفاق نظر وجود دارد.

عبدالملک الحوثی: مقاومت‌ ملت یمن توطئه‌های دشمن را خنثی کردبه گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، امروز (پنجشنبه) به مناسبت پنج سال پایداری مردم این کشور در برابر ائتلاف متجاوز سعودی و ورود این جنگ به سال ششم سخنرانی کرد.

الحوثی با بیان این که مقاومت مردم یمن در مقابل اشغالگران یک ایستادگی شجاعانه و بی‌نظیر در تاریخ این کشور بود، تصریح کرد: مردانی که در میدان نبرد بودند ثابت کردند که در سایه تمام مشکلات همچنان پایدار هستند.

رهبر جنبش انصارلله ادامه داد: متجاوزان از همان ابتدا از مرگبارترین سلاح‌ها استفاده کردند و مردم یمن را مورد هدف قرار دادند. آنان به دنبال اشغال سرزمین‌های ما هستند و با چشم طمع به یمن می‌نگرند.

وی تصریح کرد: حمایت برخی کشورها از متجاوزان آنان را گستاخ‌تر کرد. اما ائتلاف سعودی باید از شکست‌های خود در میادین مختلف درس بگیرد. خسارت‌های زیاد به اقتصاد عربستان وارد شده و طرح‌های این کشور با شکست مواجه شده است.

الحوثی گفت: ایستادگی ملت یمن با توکل به خداوند ادامه خواهد یافت و تمام توطئه‌های دشمن را همچون گذشته نقش برآب خواهد کرد. دشمن به یک شکست حقیقی رسیده و بر سر این موضوع دیدگاه یکسانی وجود دارد.
 
رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند ما را به مرحله فروپاشی داخلی برسانند اما از عهده این کار برنیامدند. حمایت مردم از جبهه های نبرد با وجود شرایط سخت معیشتی همچنان ادامه دارد. ما امروزه هم قدرت نظامی و هم توانایی ساخت سلاح‌های مختلف را داریم، اما متجاوزان فکر می‌کردند قدرت ما در حال فرسایش است.
 
الحوثی گفت: متجاوزان باید بدانند که ادامه حملات به یمن هرگز اهداف آنها را محقق نخواهد کرد و تنها شکست‌های بیشتری را برای آنان برجای خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha