آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌مجد درگذشت
کد خبر: 3887712
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌مجد درگذشت

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌مجد، مؤسس، تولیت و استاد مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران، براثر عرضه قلبی دارفانی را وداع گفت. 

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌مجد درگذشت / تسلیت مدیر حوزه تهرانبه گزارش ایکنا، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی مجد، مؤسس، تولیت و استاد مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) تهران، بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
آیت‌الله هاشمی مجد مبتلا به بیماری کرونا نبود و در اثر عارضه قلبی بیش از یک ماه در بیمارستان مدائن تهران بستری بود که بر اثر همین بیماری دارفانی را وداع گفت.
طبق گفته آقازاده آیت‌الله هاشمی مجد باتوجه به شرایط خاص کشور و ممنوعیت تجمعات بنا به نظر مسئولین و تأکید مراجع عظام بر لزوم عمل به نظر مسئولین و رعایت سلامتی مومنین عزیز، بنا به وصیت ایشان فعلاً هیچ گونه مراسمی برگزار نخواهد شد و پس از رفع این ویروس منحوس کرونا، جزئیات مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

تسلیت مدیر حوزه علمیه تهران به خانواده آیت‌الله هاشمی مجد

مدیر حوزه علمیه استان تهران، در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله سیدمحمود هاشمی(مجد) را تسلیت گفت. 
متن پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه تهران را در ادامه بخوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی(مجد) قدس الله نفسه الزکیه، استاد عالی حوزه علمیه استان تهران و مسئول محترم مدرسه علمیه باقرالعلوم علیه السلام که بر اثر عارضه قلبی به لقاءالله پیوست را به عموم طلاب، اساتید، حوزویان و بویژه شاگردان آن استاد عالیقدر و بخصوص خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت می‌گوییم.
از خدای متعال برای این عالم وارسته، متواضع و خدوم علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.
انتهای پیام
captcha