آستان امامزاده سیدمرتضی(ع)؛ میزبان طرح «آرامش بهاری در فضای مجازی»
کد خبر: 3887816
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

آستان امامزاده سیدمرتضی(ع)؛ میزبان طرح «آرامش بهاری در فضای مجازی»

طرح «آرامش بهاری در فضای مجازی» در بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) شهرستان کاشمر در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طرح «آرامش بهاری» از جمله طرح‌های معرفتی با هدف تقویت و بصیرت آحاد مردم است که هر سال به مناسبت ایام عید نوروز در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

در نوروز ۱۳۹۹ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا طرح آرامش بهاری با محوریت فضای مجازی در بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر در حال برگزاری است.

این طرح با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در بخش مسائل شرعی، حجت‌الاسلام ایوبی، مشاوره وقف، حجت‌الاسلام فرازی، کودکان، حجت‌الاسلام طاهری، مشاوره خانواده  در فضای مجازی اجرا می‌شود که هر هفته پنج سؤال از برنامه‌ها مطرح و به پنج نفر به قید قرعه هدایایی اعطا می‌شود.

به همت مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) و همکاری بسیج دانشجویی در اقدامی جهادی، ایستگاه پایش سلامت با هدف شکست کرونا در این بقعه برپا شده است که از ۲۸ اسفند ۹۸ تا هفتم فروردین‌ماه حدود 11 هزار خودرو ضد عفونی، هفت هزار و 500 ماسک به همراه یک هزار و 200  دعای هفتم صحیفه سجادیه به سرنشینان خودروها تحویل داده شد.

یادآور می‌شود، طرح آرامش بهاری با بهره‌مندی از فضای مجازی در قالب یک برنامه منظم و منسجم در طول ۱۳ روز به‌صورت ثابت برنامه‌ریزی شده است.
 

نسیم حجازی
انتهای پیام
captcha