کلاس مجازی حفظ یک‌ماهه جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3887971
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
از سوی مدرس و داور بین‌المللی؛

کلاس مجازی حفظ یک‌ماهه جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود

غصون مسلمی، داور مسابقات و مدرس قرآن کریم، آموزش غیر‌حضوری حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم را برای علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

غصون مسلمی، داور مسابقات و مدرس قرآن کریم در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: از آنجایی که قرار است تا در خانه‌ها بمانیم و در قرنطینه خانگی بسر می‌بریم، برای علاقه‌مندان به انس با قرآن کریم و بهره‌مندی از تعطیلات، برنامه کاربردی و آسان به منظور حفظ جزء سی ام قرآن کریم در نظر گرفته شد.
مسلمی با اشاره به انتخاب جزء سی ام قرآن کریم در این آموزش غیر حضوری بیان کرد: انتخاب جزء 30 ام قرآن کریم از این لحاظ بود که این جزء دارای سوره های کوتاهی است که قرآن آموز پس از پایان جزء ، سوره‌های بسیاری را حفظ کرده که می تواند این سوره‌ها را در نمازهای خود قرائت کند.
وی ادامه داد: جزییات برنامه حفظ جرء سی ام قرآن کریم به این شرح است که این دوره در قالب 12 جلسه برنامه‌ریزی شده و در هر جلسه 2صفحه در کلاس آنلاین از سوی استاد تدریس می‌شود.
این داور قرآنی افزود: ترجمه، نکات تفسیری شرح نزول آیات و فضیلت سوره‌ها در کلاس عنوان و همچنین روش‌های کاربردی که برای حفظ قرآن به آنها نیاز است، در این دوره یک ماهه ارائه می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این امکان را دارند که در طول برپایی کلاس به صورت صوتی و تصویری با استاد ارتباط ایجاد کرده و سوالات مورد نظر را مطرح کنند، تصریح کرد: پس از هر جلسه به صورت پشتیانی تلفنی محفوظات پرسیده می‌شود. قرآن آموزان در صورت عدم حضور در جلسه مجازی می‌توانند از فایل صوتی ضبط شده کلاس استفاده کنند. برپایی کلاس‌ها روزهای زوج ساعت 17 است.
وی ادامه داد: پس از پایان دوره طبق ضوابط آزمون‌های کشوری، از شرکت کنندگان در این دوره مجازی آزمون شفاهی اخذ و به قبول شدگان گواهی نامه معتبر از سوی مؤسسه قرآنی تسنیم خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://tsmq.ir/3ty اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یعقوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۰
0
1
عالی بود خیلی هم ممنون
مبارکه آبستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۴
0
0
دوست دارم دخترم جز سی قرآن رو حفظ کنه باید چیکار کنم
captcha