جشنواره رسانه‌ای پیام‌رسانان سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3888004
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
در آذربایجان‌غربی؛

جشنواره رسانه‌ای پیام‌رسانان سلامت برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای پیام‌رسانان سلامت در استان، گفت: با تشکیل دبیرخانه این جشنواره به زودی اطلاعات مربوط به نحوه شرکت در این جشنواره در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

‍ ‍ جشنواره رسانه‌ای پیام‌رسانان سلامت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، 9 فروردین‌ماه، در سیزدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در همین راستا جشنواره رسانه‌ای پیام‌رسانان سلامت در استان برگزار می‌شود که با تشکیل دبیرخانه این جشنواره به زودی اطلاعات مربوط به نحوه شرکت در این جشنواره در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی از نظر تعداد ابتلایان به بیماری کرونا در رتبه 23 کشوری قرار دارد، افزود: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از بامداد هشتم فروردین‌ماه، به صورت سراسری در کل کشور آغاز شده، امید است تعداد ابتلایان به این ویروس کاهش یافته و زنجیره انتقال آن نیز قطع شود که برای همین منظور نیازمند همکاری رسانه‌ها و مردم هستیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طبق این طرح برگزاری اجتماعات و مراسماتی که موجب تجمع مردمی شود ممنوع بوده و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به غیر از کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوخت جلوگیری می‌شود، ادامه داد: این طرح تا 15 فرودین در سطح کشور اجرا خواهد شد و در صورت نیاز تا 20 فرودین‌ماه نیز تمدید خواهد شد.

وی با ابراز گلایه از برخی افراد که نسبت به اجرای طرح فاصله‌‌گذاری اجتماعی بی‌اهمیت هستند، خاطرنشان کرد: طبق این طرح با این افراد برخورد شده و تاکنون نیز 15 خودرو در این ارتباط توقیف و جریمه 500 هزار تومانی برای آنها نوشته شده است.

مصطفوی همچنین با اشاره به برخورد با اصنافی که از اجرای قانون تعدی می‌کنند، گفت: در روز نخست اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 342 واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمپ شد و این نظارت‌ها تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام
captcha