فعالیت جهادگران طارمی برای مقابله با کرونا + عکس
کد خبر: 3888013
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

فعالیت جهادگران طارمی برای مقابله با کرونا + عکس

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: روزانه حدود یک هزار ماسک بهداشتی و دستکش یکبار مصرف توسط جهادگران بسیجی این شهرستان تهیه و در اختیار شبکه بهداشت، بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ مجتبی حسینی ‌راد، فرمانده سپاه ناحیه طارم در بازدید از کارگاه‌های گروه‌های جهادی بسیجی در این شهرستان، گفت: روزانه حدود یک هزار ماسک بهداشتی و دستکش یکبار مصرف در این کارگاه‌ها تولید و به‌صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت، بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه طارم بیان کرد: در سطح شهرستان طارم، هفت کارگاه  در حوزه شهری آب بر و چورزق و پایگاه عفاف روستای ونیسر در این زمینه فعالیت دارند که با همکاری گروه‌های جهادی و خادمان سلامت حوزه حضرت معصومه(س) در جهت مقابله با این ویروس با رعایت نکات کاملا بهداشتی و استریل و تحت نظارت نیروهای بهداشتی شهرستان روزانه به تولید این مواد بهداشتی مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.

سرهنگ حسینی راد افزود: محصولات و مواد خام بهداشتی مورد نیاز این کارگا‌ه‌ها با کمک مالی خیرین  بزرگوار و همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه طارم تهیه و در اختیارمردم قرار می‌گیرد.

در این بازدید که با همراهی فرمانده بسیج سازندگی شهرستان طارم انجام شد از زحمات جهادگران عرصه سلامت قدردانی شد.
 

مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha