نیروهای نظامی دافع مشکلات مردم هستند
کد خبر: 3888036
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

نیروهای نظامی دافع مشکلات مردم هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نیروهای نظامی و انتظامی همواره در همه مشکلات حضور خوبی داشته و دافع مشکلات مردم هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله علما در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران استان کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار از خدمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: قطعاً شرط اصلی موفقیت سپاه پاسداران در برنامه‌های محوله، اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است، که این نشأت گرفته از بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی ما است.


آیت‌الله علما تأکید کرد: وقتی به اخبار مربوط به کرونا می‌نگریم متوجه می‌شویم که الحق مسئولان ما از صدر تا ذیل پای کار هستند و خدمات مربوطه را با کیفیت عالی ارائه می‌نمایند، چیزی که در کشورهای دیگر کمتر می‌توان سراغ گرفت.

وی با تبریک اعیاد شعبان المعظم و میلاد مسعود ائمه هدی(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد موفقیت چشم گیر کشور در تمامی عرصه‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه از عزم جدی سپاه پاسداران برای کمک به برون رفت از مشکلات جاری کشور خبر داد و افزود: نیروهای سپاه با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) در همه صحنه‌ها خوب درخشیدند.

وی گفت: برای کنترل ویروس کرونا سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، به عنوان خدمتگزار مردم در صحنه حضور داشتند و تا پایان کار همچنان مصمم و با اراده در عرصه حضور دارند.

نیروهای نظامی دافع مشکلات مردم هستند

نیروهای نظامی دافع مشکلات مردم هستند
یادآور می‌شود، در این دیدار آیت‌الله علما با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان سپاه استان کرمانشاه قدردانی و تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha