برگزاری مسابقه فیلمنامه‌نویسی در کرج
کد خبر: 3888038
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

برگزاری مسابقه فیلمنامه‌نویسی در کرج

معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوروزی، مسابقه فیلمنامه‌نویسی برای خانواده‌ها برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه فیلمنامه‌نویسی در کرج

علیرضا، رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن توصیه به رعایت نکات بهداشتی و حضور مردم در خانه، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و تأکید مسئولان استانی و کشوری به توجه بیشتر به این ویروس و عدم حضور در خارج از خانه، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با همکاری انجمن سینماگران استان البرز در نظر دارد از فرصت ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوروزی، مسابقه فیلمنامه‌نویسی برای خانواده‌ها برگزار می‌کند، افزود: از تمام هنرمندان و هنردوستان دعوت می‌شود که دست به قلم شوند و ایده یا فیلمنامه خود را با موضوعات مختلف نوروزی یا شرایط موجود ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: پس از بررسی آثار و تأیید آنها، پنج فیلمنامه یا ایده خوب زیر ۳۰ دقیقه برگزیده خواهند شد و بعد از گذشت دوران شیوع بیماری کرونا این آثار به فیلم تبدیل می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در پایان از مردم استان البرز و شهر کرج خواست همچنان در منازل بمانند تا با اتحاد و همدلی این دوران سپری شود.

انتهای پیام
captcha