تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های کرج
کد خبر: 3888040
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های کرج

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های کرج تا عادی‌شدن شرایط تعطیل شده‌اند، گفت: این تعطیلی شامل روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین هم می‌شود.

تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های کرج در روز طبعیت

پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های کرج تا عادی‌شدن شرایط تعطیل شده‌اند.
وی ادامه داد: این تعطیلی شامل روزهای 12 و 13 فروردین هم می‌شود و با این اوصاف از حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌های کرج در این روزها نیز جلوگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: تدابیر اندیشیده شده به منظور حفظ سلامتی شهروندان است و تا اطلاع ثانوی مراکز تفریحی گردشگری نیز تعطیل است. همچنین فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر کرج نیز متوقف شده است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور غیرضروری در سطح شهر و پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha