یزدی‌ها از هرگونه تجمع در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند
کد خبر: 3888061
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

یزدی‌ها از هرگونه تجمع در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در اطلاعیه‌ای تصمیمات مهم در راستای جلوگیری و پرهیز از هر گونه تجمع در تعطیلات پیش رو که از ۱۲ الی ۱۵ فروردین‌ماه، است را به مردم یادآور شد.

یزدی‌ها از هرگونه تجمع در تعطیلات پیش رو پرهیز کنندبه گزارش ایکنا از یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در اطلاعیه‌ای تصمیمات مهم در راستای جلوگیری و پرهیز از هر گونه تجمع در تعطیلات پیش رو، ۱۲ الی ۱۵ فروردین‌ماه را به مردم یادآور شد.

تمامی بوستان‌ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای تابعه استان، با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان و قطع زنجيره انتقال بيماری تعطیل است.

توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری ممنوع بوده و با خودروهای توقف شده به مانند متخلف برخورد می‌شود و با توقیف یک ماه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

هیچ‌گونه خدماتی توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در پارک‌ها و بوستان‌ها ارائه نخواهد شد.

اکیپ‌های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود کردن راه‌های ورودی به پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی و جلوگیری از حضور دست فروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آن اقدامات لازم را به عمل آورده و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت‌.

در تعطیلات پیش رو، معابر برون شهری استان و تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای استان مسدود خواهد شد.

روستاها تنها پذیرای ساکنان دائمی خود هستند و پذیرای ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.

خروج و تردد از روستاها در ایام 12 تا 15 فروردین تنها در مورد اضطراری ممکن خواهد بود و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.

همکاری مسئولانه آحاد مردم استان، به ویژه در تعطیلات پیش رو و پرهیز از برپایی هر گونه تجمع، مهم ترین ضامن اجرای طرح بوده و مسئولان را در مسیر قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا یاری خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha