پیام امام جمعه زابل به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3888363
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

پیام امام جمعه زابل به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا در پیامی به مناسبت روز 12 فروردین، گفت: جمهوری اسلامی ملجأ و نقطه امید و محور وحدت مسلمانان و آزادگان جهان است و این روز علاوه بر مردم ایران اسلامی، برای مسلمانان در سایر بلاد اسلامی و جبهه مقاومت روز جشن است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی ماست، زیرا به حول و قوه الهی یک نظامی برپا شد که دارای دو خصوصیت مردمی بودن و الهی بودن ، یعنی جمهوری اسلامی است.

جمهوری اسلامی ملجأ و نقطه امید و محور وحدت مسلمانان و آزادگان جهان است و این روز علاوه بر مردم ایران اسلامی، برای مسلمانان در سایر بلاد اسلامی و جبهه مقاومت روز جشن است.

اینجانب یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مردم ولایت‌مدار سیستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق همه را در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت بر کفر و شرک را از درگاه ربوبی خواستارم.

علی‌اکبر کیخا
امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل»

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha