تمجید حزب‌الله از اقدامات دولت لبنان در مقابله با کرونا
کد خبر: 3888441
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

تمجید حزب‌الله از اقدامات دولت لبنان در مقابله با کرونا

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که دولت این کشور با اقداماتی حکیمانه و شجاعانه در مقابله با ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام «طرح اصلاح اقتصادی و مالی و اجتماعی» را قدرت‌نمایی دولت این کشور دانست و گفت: دولت لبنان با اقدامات خود معاندین را ناکام گذاشت.
 
وی تأکید کرد که دولت لبنان با اقداماتی حکیمانه و شجاعانه در مقابله با ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد و اینک برای تسهیل بازگشت فرزندان این میهن به کشور تلاش می‌کند و در حال تهیه طرحی برای ارائه کمک‌هایی به مردم به منظور کاهش تبعات بحران موجود است.
 
شیخ نعیم قاسم اظهار کرد: دولت جدید آغازی نیک داشت و کسانی که به سرنگونی دولت امیدی داشتند را ناامید کرد. اما باید در نظر گرفت که به ثمر رساندن «طرح اصلاح اقتصادی و مالی و اجتماعی» در راس اولویت ها قرار دارد.
 
وی گفت: دولت با تمام کمیته‌های خود نشست‌های متعددی برگزار کرد و رایزنی‌های گسترده‌ای انجام داد و ما بر این باوریم که زمان آن فرا رسیده است تا دولت این طرح اقتصادی کامل را به تصویب برساند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بیان کرد: دولت اینک فقط به زمانی نیاز دارد تا برخی برنامه‌ها را به طرح خود بیفزاید؛ اعلام این طرح اصلاح در واقع نقشه راهی برای نجات و نوعی قدرت نمایی دولت به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha