امنیت پایدار شکل گرفته در کشور نتیجه نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است
کد خبر: 3890316
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

امنیت پایدار شکل گرفته در کشور نتیجه نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز به یمن حضور، مشارکت و نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت پایدار شکل گرفته توانسته بسترهای پیشرفت و توسعه روزافزون ایران را فراهم سازد.

امنیت پایدار شکل گرفته در کشور نتیجه نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام پیامی صادر کرده که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

عید بزرگ نیمه شعبان، هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر ملت بزرگ ایران، مردم رشید و دلاور آذربایجان‌غربی و همه چشم انتظاران ظهور منجی عالم بشریت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امروز به یمن حضور، مشارکت و نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت پایدار شکل گرفته توانسته بسترهای پیشرفت و توسعه روزافزون ایران عزیز و به ویژه این دیار نازنین را فراهم سازد.

جلوه‌های درخشان این رشادت‌ها را در بطن زندگی مردم شاهدیم و درخشش این عزیزان امروز در سنگر مقابله با برهم‌زنندگان فضای جامعه در روزهای کرونایی موید آنست که سربازان گمنام امام زمان (عج) دوشادوش مدافعان سلامت برای فراهم سازی امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را در شرایطی پاس می‌داریم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از سر درماندگی حاصل از ناکامی‌های پی در پی که با همت بلند مجاهد مردان این دیار به ثمر نشسته است، متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه شده و به خیال خام خود هرج و مرج در کشور را با ابزارهای مختلف اقتصادی، امنیتی و اجتماعی دنبال می‌کنند که تاکنون با هوشیاری سربازان گمنام و حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران با بن‌بست روبه رو شده است.

با امیدواری تمام به آینده روشن و درخشان ملت ایران و توسعه پایدار متصور برای آذربایجان‌غربی رشید و مقاوم، ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) از تلاش های خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت موفق و موید باشند.

 

انتهای پیام
captcha