برگزاری مسابقه بزرگ مولود نیمه شعبان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3890337
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

برگزاری مسابقه بزرگ مولود نیمه شعبان در آذربایجان‌غربی

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی مولود نیمه شعبان با جوایز ارزنده در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود. ‌

برگزاری مسابقه بزرگ مولود نیمه شعبان در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، دفتر امام جمعه سلماس اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی مولود نیمه شعبان می‌کند و این مسابقه به صورت مجازی برگزاری می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با دانلود فایل کتاب انسان ۲۵۰ ساله از طریق کانال مجازی به آدرس @s_ebrahim_tabatabaei و مطالعه فصل بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی_مبارزاتی ائمه معصومین(ع) و فصل هفدهم شامل زندگانی امام زمان(عج) یعنی از صفحه ۳۳۱ تا ۳۵۰ به ۱۰ سوال تستی برگرفته از این کتاب پاسخ دهند.

شرکت در مسابقه از طریق لینکhttps://www.porsall.com/Azmoon/069b36 امکان‌پذیر بوده و زمان شروع مسابقه از ۲۰ فروردین تا پایان ساعت ۲۴ روز ۲۵ فرودین است و به ۲۰ نفر از برندگان این مسابقه ۲۰ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی هدیه داده خواهد شد.

لازم به ذکر است دفتر امام جمعه شهرستان شوط نیز با همکاری معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو و ادارات این شهرستان شامل فرمانداری، سپاه، اداره ارشاد، اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، شهرداری، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، کتابخانه عمومی امیرکبیر و اتاق اصناف مسابقه کتاب‌خوانی به مناسب میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) در سه سطح کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

سوالات این مسابقه برگرفته از کتاب امام مهدی(عج) خواهد بود که افراد می‌توانند از آدرس کانال  @emamjomehshout و یا @raahbar_news فایل کتاب را دانلود و برای دریافت سوالات، پاسخنامه و همچنین نحوه پاسخگویی به سوالات از لینک‌های داده شده پیگیر باشند و به ۳۰ نفر از برندگان این مسابقه جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha